niedziela, 31 lipca 2016

Lakiery do paznokci MINIMAX QUICK DRY & LONG LASTING od Eveline Cosmetics

Jak każda kobieta, a z pewnością jak większość kobiet, uwielbiam lakiery do paznokci. I chociaż moja kolekcja stale się rozrasta, na nowe łupy brak już miejsca, to ja i tak szukam kolejnych egzemplarzy. Lubię zmieniać kolory, rzadko goszczą na moich pazurkach te najzwyklejsze barwy. Wiadomo iż letni czas nastraja nas mega pozytywnie, a co za tym idzie, możemy sobie pozwolić na nieco szaleństwa w malowaniu paznokci :) Do tego celu warto wykorzystać nowe lakiery od Eveline Cosmetics.











Pojemność: 5 ml
Cena: 5.99 zł 4.79 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Miałam przyjemność poznać pięć lakierów z nowej kolekcji. Muszę przyznać, że kolorki przypadły mi do gustu. Najczęściej decyduje się na odcienie błękitu i soczystą żółć. Czasem dobieram barwy zupełnie przypadkowo, albo jeśli nie mogę się zdecydować na konkretną emalię, to wybieram... wszystkie pięć :) Cóż, w wakacje mogę sobie pozwolić na chwilę szaleństwa!



Lakiery otrzymujemy w niewielkich buteleczkach, więc jest szansa na wykorzystanie całej w stu procentach. Brrr... te zaschnięte resztki gdzieś na dnie mnie przerażają ;) Tutaj mam nadzieję, że wszystkie produkty zostaną opróżnione. Producent pomyślał o szerokim, odpowiednio wyprofilowanym pędzelku, który ułatwia nakładanie lakieru bez zalewania skórek. 


By uzyskać idealnie nasyconą barwę, nakładajcie na paznokcie dwie warstwy lakieru. Jeśli zdecydujecie się tylko na jedną, szybko zaobserwujecie nieeleganckie prześwity. Na szczęście lakier wysycha błyskawicznie, więc unikniecie "mozaiki" po bliskim spotkaniu z pościelą. Wytrzymuje na paznokciach ok. 3 dni, co dla mnie jest całkiem niezłym osiągnięciem. 

Lakiery występują w wielu ciekawych odcieniach, więc z całej kolekcji z pewnością wybierzecie coś dla siebie. Ja z chęcią sięgnę po pozostałe kolorki. Moją uwagę zwrócił lakier o numerze 133 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger