poniedziałek, 3 września 2018

Syrop klonowy ze sklepu BioIndygo.PL

Dziś chciałam wam przedstawić produkt, który zawsze mnie kusił. Nie kupowałam go jednak w miejscowym sklepie i w sumie nie wiem dlaczego. Jakoś nie było mi z nim po drodze, a tak naprawdę też nie widziałam go w korzystnej cenie. Mowa o syropie klonowym, modnym i popularnym w kuchni, nie tylko zagranicznej. Produkt możecie znaleźć w sklepie BioIndygo.PL - sklepie ze zdrową żywnością.

 BioIndygo.PL - Sklep ze Zdrową Żywnością







Pojemność: 170 ml
Cena: 18.67 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
W pierwszej kolejności zwróciłam uwagę na piękny słoiczek w którym zamknięto syrop klonowy. Jest uroczy, bardzo poręczny i wcale nie trzeba chować go w ciemne czeluście szafki kuchennej. Naprawdę bardzo mi się spodobała taka forma opakowania, chociaż oczywiście najbardziej liczy się zawartość, gdyż sam słoiczek nie jest wszystkim.

Syrop klonowy to kanadyjski przysmak, który ostatnio święci wielkie triumfy. Spora grupa osób wybiera obecnie ten produkt, a nie np. cukier. Syrop klonowy jest bardzo słodki, ma ciemny kolor i piękny aromat. Zawiera też sporo witamin, to również źródło wapnia, cynku, magnezu. Takich dobroci w zwykłym cukrze nie znajdziecie. Dobroczynne właściwości syropu klonowego zostały potwierdzone wieloma badaniami, więc to nie tylko zwykłe wymysły. 

Do czego używam syropu klonowego? Do polewania naleśników, pankejków, słodzenia kawki, kakao. To tylko maleńki ułamek tego, do czego można dodawać sobie tej kanadyjskiej pyszności. Z tego, co dowiedziałam się w internetach, syrop klonowy świetnie wpływa na funkcjonowanie wątroby, także muszę go wprowadzić do menu na stałe. Wbrew pozorom, oczywiście zależnie od użytkowania, syrop klonowy jest wydajny, bo ma dobrą strukturę - niezbyt wodnisty i nie gęsty do przesady. 

Polecam buszowanie na stronie sklepu BioIndygo.PL, ponieważ mają tam mnóstwo zdrowych pyszności w niewygórowanej cenie. Warto zrobić tam spożywcze zapasy, ale znajdziecie tam również np. kosmetyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger