poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Surf Hawaiian Dream

W wakacje raczej nie lubimy leniuchować. Podróżujemy, może nie zawsze za granicę naszego kraju, ale nawet do pobliskiego skwerku, czy nad maleńkie jeziorko. Wiem jednak jedno, podczas letnich wypadów o zabrudzenie ubrań nietrudno. A ja już dziś przybiegam do was z produktami, które ułatwią doprowadzenie rzeczy do stanu idealnego. Chciałam wam przedstawić nowości marki Surf z linii Hawaiian Dream.


W skład linii Hawaiian Dream wchodzą trzy produkty:

- proszek do prania

- żel piorący 

- kapsułki do prania

Jeśli chodzi szatę graficzną tych produktów, to wszystkie bardzo przypadły mi do gustu. Faktycznie wyglądają wakacyjnie, atrakcyjnie i co tu dużo ukrywać, przyciągają babskie oko ;) Proszek, żel i kapsułki, pachną mega świeżo, tropikalnie, nieco słodko i lekko. Co ważne, ten przyjemny aromat na ubraniach utrzymuje się długo. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, to każdy z tych produktów jest przeznaczony do prania ubrań kolorowych i białych. Nie musimy więc kupować i używać oddzielnych środków piorących. 



W pierwszej kolejności przetestowałam kapsułki do prania. Odkąd pojawiły się na rynku, to ten typ produktu wybieram najczęściej. Niestety większość kapsułek nie rozpuszcza się w stu procentach, a na ubraniach i bębnie pralki pozostawiają paskudne gluty. Kapsułki Surf Hawaiian Dream są zupełnie inne. Nie dość, że dopierają ubrania w sposób idealny, to oczywiście o żadnych resztkach z kapsułki nie ma nawet mowy. Kapsułki to również wygoda stosowania. Wystarczy wrzucić pojedynczy "egzemplarz" do bębna pralki i gotowe. 
Pojemność i rekomendowana cena promocyjna:
14 prań - 14.69 zł, 30 prań - 20.99 zł, 42 prania - 29.29 zł


Proszek do prania to produkt, który też lubimy i chętnie po niego sięgamy. Surf Hawaiian Dream to specyfik wyjątkowy. Tak jak wspominałam, możemy go stosować do prania ubrań w kolorze i tych białych. Po jego użyciu, rzeczy są mięciutkie i przyjemne w dotyku. Proszek radzi sobie z większością zabrudzeń. Będę mu wierna przez długi, długi czas. 
Pojemność i rekomendowana cena promocyjna:
1,3 kg - 12.99 zł, 2,6 kg - 18.99 zł, 3,9 kg - 23.99 zł, 4,55 kg - 28.29 zł


Żel do prania to super rozwiązanie. Ma odpowiednio gęstą konsystencję, więc do jednorazowego użycia nie trzeba go zbyt wiele. Żel pozostawia na ubraniach przepiękny, owocowy zapach, który przypadł mi do gustu i który polubiłam już po pierwszym użyciu produktu. Wykorzystano w nim mikrokapsułki odpowiadające za utrzymywanie tak pięknego aromatu. Żel również radzi sobie znakomicie z dopieraniem ubrań, nie pozostawia plam i smug. Tak jak wspominałam, produkt jest bardzo wydajny: 1 litr żelu wystarcza na 20 prań, a 3 litry żelu na 60 prań. 
Pojemność i rekomendowana cena promocyjna:
20 prań - 14.69 zł, 40 prań - 20.99 zł, 60 prań - 29.29 zł

Ogólnie rzecz ujmując, te trzy produkty na dobre rozgościły się w mojej łazience i nie mam zamiaru z nich na razie rezygnować. Jeśli Surf Hawaiian Dream sprawdza się rewelacyjnie, to po co kombinować ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger