niedziela, 19 sierpnia 2018

Świece sojowe od Eterica Polska

Tak, tak. Wiem że na zewnątrz mamy milion stopni i palenie świec wydaje się być totalnie bez sensu. Ja jednak jestem innego zdania i bez zapachowego maleństwa nie wyobrażam sobie dnia i wieczoru. Kocham świece, mam w domu pokaźną kolekcję tego typu wyrobów. Zawsze gościły te parafinowe, ale ostatnio odkryłam świece sojowe w których zakochałam się na całego!

 ETERICA POLSKA

Jakiś czas temu, dotarły do mnie dwie świeczuszki od Eterica Polska. Jeśli chodzi o wysyłkę, to wszystko obyło się w tempie błyskawicznym. Kontakt z firmą rewelacyjny, załoga służy pomocą. To, co w pierwszej kolejności przykuło moją uwagę, jest związane z produkcją tych wspaniałości. Świece Eterica Polska są wykonywane ręcznie, więc otrzymujemy dopracowany w każdym calu, dopieszczony produkt o wysokiej jakości. Oczywiście Eterica to firma polska, a ja kocham to, co nasze i wspieram takich ludzi jak tylko się da.  


Po raz pierwszy miałam okazję przetestować świece sojowe. Z czego zostały one wykonane? Podstawą wyrobu jest oczywiście wosk, ale w tym przypadku jest to ekologiczny, wosk roślinny z niemodyfikowanej genetycznie soi. Dalej mamy odpowiednie, naturalne olejki eteryczne i tyle moi kochani. 


Doczytałam też na stronie producenta, że świece sojowe spalają się o połowę wolniej od tych parafinowych i tak też jest w rzeczywistości. Świece od Eterica Polska palą się równomiernie, nie tworzą tuneli, które tak nienawidzę. Nic nie kopci, a tylko i wyłącznie upaja nas niebiańskim aromatem.
Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to bardzo spodobała mi się forma opakowania. Aluminiowa puszka wygląda elegancko, nieco surowo, ale stanowi prawdziwą ozdobę. Spokojnie, podczas palenia świecy nic złego się z nią nie dzieje.


Miałam przyjemność poznać dwie świece:





Każda z tych świec kosztuje 45 zł. W ofercie firmy mamy spory wybór zapachów, więc każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Ja bardzo polubiłam obydwie świece i palę je sobie na zmianę. Wieczorkiem mega relaksującą, odprężającą i idealną do odpalenia podczas czytania książki Dream me Candle, a w dzień energetyzującą, poprawiającą nastrój Mohito Candle. W każdej świecy czuć wyraźnie wszystkie nuty aromatyczne. Zapach jest baaardzo naturalny i nie ma w sobie grama chemicznych naleciałości.  

Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani, to teraz gorąco namawiam was do przetestowania wyrobów Eterica Polska. Będziecie zachwyceni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger