wtorek, 11 września 2018

Nowości od Nivea - szampon i odżywka do włosów Hair Milk Natural Shine

Dziś chciałam wam zaprezentować kolejną nowość od Nivea. Będą to dwa produkty do pielęgnacji włosów, które są ze mną już od jakiegoś czasu. Czy się sprawdziły, czy zdały egzamin na ocenę celującą? Czytajcie, a wszystkiego się dowiecie. W sumie nie spodziewałam się otrzymać jakiegoś wybitnego duetu do pielęgnacji włosów, ale zostałam mile zaskoczona. Takie niespodzianki to ja lubię i to bardzo!





Od producenta:

Skład:

Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 15 zł



Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 12 zł
Moja opinia:
No więc mamy tutaj dwa produkty do pielęgnacji włosów, które chciałam upakować w formie jednej recenzji, co jest chyba raczej zrozumiałe. Myślę, że solo te kosmetyki nie działałyby tak dobrze. Natomiast w duecie robią fantastyczną robotę i tak jak wspominałam wam na samym początku, nie spodziewałam się, że będą tak fajnymi produktami. Ogólnie rzecz biorąc, ja bardzo lubię kosmetyki marki Nivea, także miałam pewne podejrzenia dotyczące jakości tychże nowości. Jednak wiecie, z kosmetykami bywa różnie i niczego pewnym być nie trzeba.

Jeśli miałabym się skupić na wyglądzie zewnętrznym produktów, to buteleczki obydwóch kosmetyków przypadły mi do gustu. Prezentują się naprawdę ok, są lekkie i poręczne, nie przewracają się w łazience. Mogę nimi swobodnie manewrować siedząc w wannie, czy stojąc pod prysznicem. Szampon ma oczywiście większą pojemność, co chyba widać już na pierwszy rzut oka.

Zapachy szamponu i odżywki są podobne, chociaż mam wrażenie, że ta druga ma aromat bardzo zbliżony do kultowego kremu Nivea. Z konsystencji obydwóch kosmetyków jestem bardzo zadowolona. Nie spływają z włosów i dłoni, nie trzeba ich wiele, by umyć, a następnie wypielęgnować czuprynę na tip top. W taki sposób i z wydajnością jesteśmy na plus.

Duet Hair Milk Natural Shine moje włosy polubiły, chociaż ostatnio kapryszą na potęgę. Po użyciu tych kosmetyków czupryna może nie błyszczała w sposób oszałamiający, ale włosy były ładnie wygładzone, ujarzmione, nawilżone i odżywione. Nie miałam żadnych problemów z ich rozczesaniem, kiedy wyschły w stu procentach. Oczywiście o łupieżu nie ma nawet mowy. Także obydwa produkty warto przetestować, jeśli waszym włosom brakuje nawilżenia i wygładzenia. Cenowo też wypadają korzystnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger