poniedziałek, 17 września 2018

Preparat do konserwacji opon - Czarna Opona

Po raz kolejny chciałam wam zaprezentować produkt z linii Moje Auto. Bardzo polubiłam te specyfiki do czyszczenia samochodu, chociaż akurat za ogarnianiem swoich czterech kółek nie przepadam. Nie lubię też zbyt długo jeździć, ale podróż czystym i pachnącym autem może być tylko i wyłącznie przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem.

 https://www.moje-auto.pl/

 CZARNA OPONA - PREPARAT DO KONSERWACJI OPON




 Nigdy takiego preparatu nie miałam. Nawet na samym początku nie wiedziałam jak się zabrać za jego użycie, ale po zapoznaniu się z instrukcją wszystko stało się jasne. W sumie liczyłam na pomoc mojego faceta, ale co tam, ważne, że dałam radę sama. No, może z drobną pomocą wskazówek od producenta :)

Najpierw dokładnie wypucowałam opony mojego samochodu. Kiedy wyschły, naniosłam preparat do ich konserwacji. Oczywiście tylko na bok, a nie na powierzchnię jezdną. Po około 15 minutach przeżyłam niezły szok. Naturalnie pozytywny, bo jakżeby inaczej! Nie jestem jakąś znawczynią tego typu specyfików, totalnie nie znam się na podobnych produktach, ale po użyciu Czarnej opony wiedziałam, że efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania.

Opony prezentowały się tak, jakby dosłownie przed chwilką wyjechały z salonu samochodowego. Zyskały drugą młodość! Stały się niesamowicie lśniące, jakby były nowe. Przy regularnym stosowaniu preparatu, powierzchnia gumy staje się elastyczna. Produkt zabezpiecza też przed zewnętrznym pękaniem gumy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger