niedziela, 30 września 2018

Żel ziołowy do higieny intymnej "Mydlnica lekarska" - Fitomed

Po raz kolejny chcę wam przedstawić kosmetyk od Fitomed. Post niżej możecie poczytać na temat płynu do kąpieli, a w tym wpisie poznacie zupełnie inny produkt. To taki typ kosmetyku z którym ja nie eksperymentuje. Zrobiłam jednak jeden, jedyny wyjątek i wcale nie żałuję swej decyzji. Ryzyko czasem się opłaci... Oczywiście nie zawsze! Jednak kosmetyki Fitomed mają to do siebie, że ja mogę je przygarniać w ciemno i korzystać z nich do woli. Jestem w ich rękach bezpieczna w stu procentach :)

ŻEL ZIOŁOWY DO HIGIENY INTYMNEJ "MYDLNICA LEKARSKA"



Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 12.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie będę już rozwodziła się nad wyglądem buteleczki kosmetyku. Wy wiecie, że mi się bardzo podoba, a właściwie podobają mi się wszystkie opakowania produktów od Fitomed. Nie dość, iż są mega poręczne, to jeszcze nie trzeba chować ich w ciemnych czeluściach łazienkowych szafek. Brr... jak ja nie lubię brzydkich opakowań w łazienkach. Naprawdę, dla mnie kosmetyk musi też wyglądać. Czasem pięknie, starannie wykonane buteleczki, potrafią już stworzyć odpowiedni klimat i co tu dużo ukrywać, zachęcić do zakupu danego specyfiku. 
Kosmetyk dozujemy bez najmniejszych kłopotów. Dziurka nie jest zbyt wielka, nie jest też za mała. Żel ma faktycznie postać żelu. Delikatnie się pieni, jest jak widać na zdjęciu, bezbarwnym produktem.



Zapach należy do bardzo delikatnych, nawet rzekłabym, że mało wyczuwalnych. To dobrze, gdyż dla mnie akurat ten typ kosmetyku nie musi pachnieć zbyt mocno. Pieni się w stopniu umiarkowanym, co też jest dla mnie plusem kosmetyku. Jego delikatne działanie doceniłam już po pierwszym użyciu. Żel do higieny intymnej nie podrażnia "tych" miejsc, a jeśli już mamy problem, to stara się go zniwelować w odpowiedni sposób. Kosmetyk możemy stosować codziennie, bez obaw o wysuszenie miejsc intymnych. Ma naprawdę fajny skład, więc warto mu zaufać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger