niedziela, 16 września 2018

Elegancki, skórzany portfel od Super Galanteria

Poszukiwanie idealnego portfela nigdy nie było dla mnie łatwą sprawą. W miejscowych sklepach, większość portfeli nie przypadła mi do gustu. Nie wyglądały szczególnie ładnie, były zbyt małe, zbyt duże. Przeglądając ofertę sklepu Super Galanteria, zauważyłam jednak taki, który spodobał mi się już na pierwszy rzut oka. Czegoś takiego szukałam!

 







Cena: 129.90 zł 89.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Zdecydowałam się na portfel w kolorze czarnym, ponieważ uważam, że to kolor uniwersalny, a i do mojej ciemniej torebki będzie pasował idealnie. Brałam jeszcze pod uwagę taki w kolorze czerwonym, bo może wprowadziłby do moich dodatków nieco szaleństwa, jednak pierwsza myśl zwykle jest najlepsza i w konsekwencji wygrywa :) Także stałam się dumną posiadaczką portfela Paolo Peruzzi w kolorze czarnym.

Portfel został wykonany z niezwykle miękkiej, delikatnej i nieco porowatej, naturalnej skóry. Korzystam z niego już jakiś czas, a właśnie z tą skórą nic złego się nie dzieje. Zero jakichś tajemniczych odbarwień, odpadających fragmentów materiału. Wiecie, taki portfel upchnięty w babskiej torebce, łatwego "życia" nie ma. Produkt Paolo Peruzzi pod tym względem zachowuje się nienagannie. Myślę, że będzie mi towarzyszył przez dłuższy okres czasu.

Portfel nie należy do małych, ale też nie jest jakiś ogromny. Ma za to niesamowitą wręcz pojemność. Zapinany na zatrzask, wyposażony w mnóstwo przeróżnych kieszonek i przegródek, pomieści ogrom kobiecych drobiazgów. Ja chowam w nim nie tylko pieniądze papierowe, czy drobniaki, ale także karty, wizytówki, listy zakupów, miejskie bilety i milion przeróżnych świstków, paragonów itp. Nic się nie gubi, nie wypada, nie mam też żadnych problemów z wyjęciem z wnętrza portfela poszczególnych dokumentów.

Sam portfel nie należy do najtańszych, ale to inwestycja nie na jeden, czy dwa miesiące. Z racji tego, że jest ładnie zapakowany, sprawdzi się jako prezent dla bliskiej osoby: mamy, siostry, koleżanki. Ja ze swojego portfela jestem bardzo, bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger