wtorek, 24 maja 2016

Odżywka do włosów MATRIX.

Po sukcesie rewelacyjnego szamponu Matrix, który otrzymałam od właścicielki sklepu e-fryzjernia.pl wiedziałam, że odżywka, stanowiąca uzupełnienie tego pierwszego, powtórzy triumf poprzednika. Oczywiście obydwa produkty stosowałam w duecie, chociaż nie ukrywam, iż kilka razy wprowadziłam pewne zmiany. Używałam szamponu Matrix i inną odżywkę, albo inny szampon i odżywkę, którą dziś zamierzam wam przedstawić. Jesteście gotowe? Ruszamy! 





Od producenta:
Doskonały kosmetyk do włosów cienkich! Odżywka Matrix Oil Wonders Volume Rose dodaje objętości oraz doskonale nawilża. Dzięki obecności olejku różanego pasma są miękkie, odżywione i nabłyszczone. Odżywka posiada lekką i bardzo przyjemną konsystencję. Kosmetyk posiada lekką konsystencję i doskonale sprawdzi się w codziennej pielęgnacji.
Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 20.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Opakowanie odżywki utrzymuje dobry styl kosmetyków marki Matrix. Szampon z tej samej serii wygląda równie ciekawie, a te kropelki widoczne na powierzchni tubki, prezentują się fenomenalnie. Uwielbiam opakowania kosmetyków z minimalną, ale "smaczną" grafiką. Z pewnością zwracają uwagę na drogeryjnych półkach. Odżywka umieszczona w tubce, to dla mnie sensowne rozwiązanie. Materiał z którego została wykonana, jest miękki, więc pewnie nie będzie większego problemu z jej przecięciem i wydobyciem resztek zalegających na ściankach. Dodatkowo, tubka ma możliwość stania, nie przewraca się na łazienkowej półce. To lubię!



Odżywka tak jak szampon pachnie po prostu obłędnie! Podczas jej użytkowania aromat różany wyczuwam doskonale. Mało tego, zapach nie należy do ulotnych, jeszcze długo po umyciu włosów gdzieś tam mnie otacza. 
Konsystencja odżywki przypomina lekki krem. Nie spływa z pasm, nie sprawia żadnych kłopotów przy rozprowadzaniu. Przez 2-3 minuty oczekiwania, trwa na swoim miejscu, a nie ląduje na twarzy czy szyi. Strukturze kosmetyku należą się gromkie brawa, tak samo jak działaniu... 


Odżywkę stosowałam dwa, a nawet trzy razy w tygodniu. Jako posiadaczka włosów suchych na końcach, przetłuszczających się przy skórze głowy, miałam niemałe kłopoty z odpowiednim doborem kosmetyków. Dziś wiem, że odżywka marki Matrix pozostanie ze mną na dłużej. 
Produkt wpłynął pozytywnie na stan mojej czupryny. Już nie jest tak przesuszona, pozbawiona blasku i wyglądająca nieciekawie. Teraz zachwyca miękkością, gładkością i objętością! Włosy nie są splątane, obciążone, a prezentujące się tak, jakbym przed chwilą wróciła z wizyty w salonie fryzjerskim. Odżywka nie kosztuje zbyt wiele, należy do kosmetyków wydajnych i faktycznie działa. Musicie ją bliżej poznać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger