sobota, 7 maja 2016

Narzędzia do higieny jamy ustnej.

Cała moja rodzina stara się odpowiednio dbać o higienę jamy ustnej. My dorośli radzimy sobie ze wszystkim całkiem nieźle, ale dzieci trzeba zachęcać i przekonywać do sięgania po szczoteczkę. Nie od dziś wiadomo, że zepsute zęby są przyczyną wielu chorób i to bardzo poważnych. Uświadamiam to moim dzieciom, które na widok szczoteczki krzywią się, a najlepiej uciekłyby gdzie pieprz rośnie. Dziś chciałam wam pokazać fajny zestaw od ShipGratis.eu, który pozwoli każdemu z nas zadbać o swoje zęby. 
http://shipgratis.eu/




Cena: 22,24 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Narzędzia dotarły do mnie w szybkim tempie, chociaż do przebycia miały dużo, dużo kilometrów ;) Wszystko było świetnie zapakowane, żaden element nie uległ uszkodzeniu ani też nie zaginął w podróży. 
Nie ukrywam, że na widok niektórych narzędzi rozbolały mnie zęby. Też tak macie? :) Potem dopiero stopniowo poznawałam każdy produkt, ale niektórych nie używam do dziś. Nie uważam by były mi specjalnie potrzebne, jednak warto taki bogaty zestaw mieć. Co wchodzi w skład takiego zestawu? Zobaczcie sami...








W opakowaniu znalazłam dwie szczoteczki - jedną do zębów, a drugą do języka. Spisują się naprawdę dobrze. Nie są zbyt twarde ani też za miękkie. Pełnią swą funkcję bez zarzutu, nie brak im też poręczności. Oczywiście trzeba pamiętać o wymianie tych produktów, więc długo się nimi nie będę cieszyła, ale jakoś nie przywiązuje dużej uwagi np. do kolorystyki szczoteczek. Nie mam chyba takiej potrzeby ;) Ważne, że szczoteczki sobie radzą i nie wpływają drażniąco na dziąsła.
W zestawie znalazłam też niewielkie zwierciadełko do kontroli uzębienia. Nie jest to może konieczny gadżet, ale warto coś takiego mieć. Naturalnie lepiej udać się do gabinetu stomatologicznego i tam sprawdzić stan zębów. Jednak w razie braku takiej możliwości sięgnijcie po niniejszy element zestawu.

Producent dorzucił coś, co raczej nie zda u mnie egzaminu. Jest to usuwacz plam. Wygląda nieco dziwnie, ta stożkowa końcówka może i dociera do trudno dostępnych miejsc, ale pocieranie nią po szkliwie należy do nieprzyjemnych, mega drażniących. Ten gadżet da sobie radę pewnie tylko wtedy, gdy przebarwienia na zębach są mało znaczące, a nie tak zaawansowane jak u mnie ;) 
Dalej mamy narzędzia z nicią dentystyczną. To akurat się przydaje i z tej części zestawu korzystam bardzo chętnie. Zawsze kupowałam zwykłe nici dentystyczne, ale tutaj mamy je nieco unowocześnione. Ważne, że są skuteczne.

Co sądzicie o takim zestawie? Przyda się? Myślę, że sprawdzi się nie tylko w domu, ale i w podróży. Zajmuje niewiele miejsca, a pomoże w dbaniu o prawidłową higienę jamy ustnej.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger