poniedziałek, 16 maja 2016

Dekoracyjne wiaderko BranQ.

Tego typu rzeczy nigdy nie jest zbyt wiele. W sklepach trudno trafić na ładne wiaderka, które nie trzeba chować w najciemniejszych kątach domu. Dziś chciałam wam zaprezentować produkt firmy BranQ, idealny na wiosenne czy letnie, ogrodowe zbiory :)









Pojemność: 10 l
Cena: 10.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Takie wiaderko nie dość, że jest potrzebne w każdym domu, to jeszcze wygląda nienagannie! Sprawdzi się nie tylko przy porządkach, ale także w momencie pierwszych zbiorów ogrodowych czy sadowniczych. Moje sąsiadki z zazdrością spoglądały na tak ładne wiadereczko, które swą grafiką faktycznie zwraca uwagę. 

Wiaderko jest wytrzymałe, solidne i stabilne. Nie przewraca się, a duża pojemność pozwala na przechowywanie ogromu różnych owoców, warzyw, czy czego tam chcecie :) W dodatku wiadro jest lekko przeźroczyste, co dla mnie ma ogromne znacznie. Wygodna rączka ułatwia trzymanie nawet wypełnionego po brzegi pojemnika, nie wyślizguje się z mokrych dłoni. Uchwyt po złożeniu przylega do powierzchni wiadra, więc zajmuje minimum miejsca. 

Produkt wyposażono też w przydatną wylewkę. To dzięki niej opróżnianie wiadra z płynnej zawartości gwarantuje doskonałą precyzję. Na boku umieszczono i podziałkę. Jak widać producent pomyślał o wszystkim :) 
Wiadro nie jest drogie, w sklepie internetowym BranQ znajdziecie jeszcze inne, z różną grafiką. Moje przypadło mi do gustu :) 

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger