wtorek, 26 kwietnia 2016

Orzeźwiająca zielona herbata...

Lubię pić zieloną herbatę, lubię zapach zielonej herbaty, więc ta świeczka od Bispol Candles, po prostu musiała być dla mnie idealna :) Polubiłyśmy się od pierwszego powąchania!








Moja opinia:
Świecę zapakowano w kartonik z przepiękną grafiką, idealnie odzwierciedlającą zapach produktu. Na tymże opakowaniu, znajdziemy też informację dotyczącą instrukcji użytkowania, wysokości świecy itp. Jest też określony czas jej palenia - ok. doby. To dość dużo, a dla mnie, wielbicielki zapachu, chyba jeszcze zbyt mało ;) 

Mamy tutaj do czynienia ze świecą w szkle. Nie jest ono zbyt grube, ale spełnia swoją funkcję. Nie martwcie się o wytrzymałość materiału, bo szkło nie rozgrzewa się ani też nie pęka. W dodatku możemy stale obserwować chyboczący płomień i kolor świecy.

Produkt Bispol Candles uwiódł mnie swym zapachem. Świeca posiada przepiękny, bardzo wyrazisty i orzeźwiający aromat najprawdziwszej zielonej herbaty. Nawet długo po jej zgaszeniu, te wspaniałe nuty zapachowe unoszą się w mieszkaniu. Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to świeca wypala się równomiernie i nie kopci. Jestem z niej bardzo zadowolona i chętna do zakupu kolejnej sztuki. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger