niedziela, 10 kwietnia 2016

Dobry podkład na wagę złota!

Same doskonale wiecie jak trudno znaleźć odpowiedni dla siebie podkład. Mamy zwykle dość jasną skórę, co w zderzeniu z kosmetykiem o ciemnej barwie nie wygląda najlepiej. Ja mogę wam polecić dwa podkłady Prestige Cosmetics, które u mnie zdały egzamin pozytywnie. 

Prestige Cosmetics


PRESTIGE SKIN NUDE, PODKŁAD FOUNDATION NUDE AMBER (04)




Skład:

Pojemność: 25 ml
Cena: ok. 30 zł m.in. w Drogeriach Natura
Moja opinia:
Podkład ten nakładam za pomocą gąbki. Fajnie wnika w moją skórę, wchłanianie przebiega w tempie błyskawicznym. Konsystencja sprawia, że kosmetyk trafia w nawet trudno dostępne miejsca i nie roluje się po upływie pewnego czasu. Kolorek oznaczony numerkiem 04 dla mnie jest odpowiedni, ale wszystko oczywiście zależy od cery każdej z was. 
Podkład nie ściera się, nie zbiera w załamaniach. Nadaje twarzy zdrowego blasku i tworzy bardzo naturalną opaleniznę. Kryje naprawdę dobrze, chociaż na jakieś większe niedoskonałości, będziecie musiały poświęcić nieco więcej czasu. 

PRESTIGE, PODKŁAD SKIN PERFECTION NATURAL (03)




Skład:

Pojemność: 28 ml
Cena: ok. 35 zł m.in. w Drogeriach Natura
Moja opinia:
Na pochwałę zasługuje forma buteleczki. Opakowania typu airless należą do moich ulubionych, precyzyjnie i z zachowaniem zasad higieny, dozujemy odpowiednią dla siebie ilość kosmetyku. Podkład pachnie bardzo delikatnie, ma lekką, przyjemną konsystencję. Zupełnie bezproblemowo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Nie pozostawia smug, nie tworzy efektu maski. Pozostawia twarz gładką, nawilżoną. Kryje całkiem dobrze, dla mnie w sposób wystarczający. Wytrzymuje na swoim miejscu kilka godzin, nie roluje się, nie zbiera w załamaniach. Ten podkład mogę wam polecić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger