środa, 22 października 2014

Naturalny krem do skóry wrażliwej.

Dziś chciałam wam przedstawić krem do twarzy należący do gamy produktów ArganGroup. Jak się pewnie domyślacie głównym składnikiem tego oraz innych kosmetyków z ich oferty, jest olej arganowy. Bardzo lubię ten składnik i cieszę się, że trafia do sporej ilości produktów pielęgnacyjnych.


Misja firmy:
Naszą misją jest stworzenie ludziom dostępu do najwyższej jakości produktów prosto z Maroka w tym 100% oleju arganowego. Olej arganowy zwany jest przez ludy zamieszkujące Maroko „Płynnym Złotem”. Ze względu na niezwykłe właściwości zdrowotne oraz kosmetyczne, olej ten stał się jednym z najcenniejszych odkryć współczesnej medycyny. Choć w terenach zachodniej Afryki znany był już od dawien dawna, dopiero od kilku lat stał się szerzej dostępny w innych częściach świata.
Cytując za królem Maroka Mohammedem El sades , ... „Chcielibyśmy, aby olej arganowy przyczynił się do poprawy stanu zdrowia i witalności ludzi na całym świecie”… Stworzyliśmy firmę ArganGroup.




Od producenta:
"OLEJ ARGANOWY Z WERBENĄ", to doskonały "KREM DO SKÓRY WRAŻLIWEJ". Kosmetyk ten powstał na bazie najczystszego oleju arganowego z dodatkiem hydrolatu z werbeny cytrynowej, o wyjątkowych właściwościach oczyszczających. "OLEJ ARGANOWY Z WERBENĄ" przeznaczony jest szczególnie dla skóry wrażliwej, gdyż łagodzi podrażnienia, intensywnie odżywia, regeneruje, nawilża i wygładza zmarszczki. "KREM DO SKÓRY WRAŻLIWEJ" ma zastosowanie dla każdego typu cery, w tym dla cery tłustej, działając oczyszczająco i ściągająco na rozszerzone pory, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie,oraz dla cer suchych i starzejących się. Bardzo dobrze wchłaniany, wnika do głębszych warstw skóry, skutecznie ją regenerując. Głęboko nawilża i ujędrnia, tonizuje i odmładza skórę. Przeznaczony jest do stosowania na dzień i na noc, na skórę twarzy, szyi i dekoltu.
Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 45 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Sporą ilość kremów naturalnych udało mi się przetestować, ale takiego z zawartością hydrolatu z liści werbeny cytrynowej jeszcze nie miałam. Do momentu aż w me łapki wpadł niniejszy produkt. Niewielką pojemność opakowania w tym przypadku uznałam za plus, kosmetyk trzeba wykorzystać w ciągu sześciu miesięcy, także nie mam obaw że coś zmarnuje. Ciekawe rozwiązanie w postaci pompki jeśli chodzi o dozownik, ułatwia wydobycie kremu z czeluści tubki. Niestety szkoda, że nie jest ona przeźroczysta chociaż w stopniu minimalnym, bym miała możliwość ciągłej kontroli ubywającego mazidełka :)



Krem posiada przyjemną, bezproblemową do rozprowadzenia formułę, która wbrew pozorom nie jest tłusta za sprawą zawartości oleju arganowego. Wszystko wchłania się szybko, a do tego pięknie pachnie ! Aromat kosmetyku ciężko jest mi określić kilkoma słowami. Na pewno według mnie zawiera nuty cytrusowe, jednakże odpowiednio ujarzmione pudrowymi akordami. Te doznania dla zmysłu powonienia towarzyszą przez długi czas ! 


Nie jestem posiadaczką skóry wrażliwej, ale od czasu do czasu sięgam po bardziej delikatniejsze kremy. Ten spełnia obietnice producenta, nie liczę jednak efektu z wygładzaniem zmarszczek, gdyż takich problemów nie posiadam. Doceniłam natomiast idealne właściwości nawilżające, odżywcze, oraz całokształt pozytywnych efektów na które nie trzeba długo czekać. Myślę, że taki kremik sprawdzi się również zimową porą, ponieważ w takim okresie skórze potrzeba regenerującego 'kopa'. Mile zaskoczył mnie skład produktu ArganGroup, lista komponentów może zadowolić nawet najwybredniejszego użytkownika kosmetyku. Wydajność ? Jak najbardziej na plus, a cena spokojnie do przełknięcia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny krem myślę , że u mnie by się sprawdził ,ponieważ mam wrażliwą skórę ;).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger