niedziela, 12 października 2014

Maska + rękawiczki = moje dłonie tego potrzebują :)

Kolejny kosmetyk od firmy Coloris przeznaczony jest do pielęgnacji dłoni. Dodatkowo w opakowaniu znalazłam bawełniane rękawiczki. Super ! Zbierałam się do ich kupna i zbierałam, ale jak widzicie, wreszcie będę miała swój obiekt zainteresowań.






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 50 ml
Cena: 13.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
O rękawiczkach opowiadać wam chyba nie muszę :) Są przyjemne w dotyku, nawet po praniu zachowały cały swój urok. Z pewnością posłużą przez dłuższy okres czasu. 


Natomiast jeśli chodzi o zewnętrzną oprawę maski, to mamy tutaj do czynienia ze zwyczajnie zakręcaną tubką. Lepszym pomysłem byłoby zamknięcie na zatrzask, ale narzekać nie trzeba. Dlaczego ? Ano dlatego, że maska po pierwsze ładnie pachnie, a po drugie posiada konsystencję imitującą treściwy krem. Nic nie przecieka przez palce, podczas aplikacji mamy sobie kosmetyku nie żałować ! Najlepiej uraczyć maską łapki na noc, po czym ochronić je właśnie rękawiczkami. Zobaczycie, że rankiem dłonie staną się odpowiednio wygładzone, dogłębnie nawilżone, a specyfik nie wyląduje tylko i wyłącznie na pościeli :)



Maska ratuje mnie również podczas dnia, gdyż stosuje ją jako zamiennik kremu do rąk. Niemniej jednak zastosowana na noc z pomocą bawełnianych rękawiczek, przyniesie lepszy efekt. Ważne, że nie odczuwam dyskomfortu związanego z tłustym, lepkim filmem jako pozostałością maski. Jej wydajność zależy tylko od nas :) Wpływu na paznokcie nie zauważyłam, ale myślę iż przy systematycznym używaniu pozytywne zmiany dałyby o sobie znać. 

5 komentarzy:

  1. te rękawiczki to świetne rozwiązanie, muszę zakupić taki zestaw dla swoich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takim zabiegu, to chyba moje rączki byłyby mega delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej serii maskę do stóp ze skarpetami.Ta do dłoni też muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałbym cierpliwości do takich zabaw z rękawiczkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) My kobiety mamy troszkę więcej cierpliwości :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger