poniedziałek, 25 listopada 2019

Zdrowa stopa

Pozostając jeszcze przez chwilkę w temacie stóp, chcę wam zaprezentować kolejny produkt marki Gorvita, który otrzymałam od agencji Credo PR. Muszę przyznać, że ten gagatek od razu bardzo mnie zainteresował, więc szybko go przetestowałam i mogę wam dziś przedstawić na jego temat chociaż kilka zdań. 

ZDROWA STOPA


Od producenta:


Skład:


Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia:
 Preparat mieści się w bardzo podobnej tubce jak ten, który pokazywałam wam w poprzednim poście. Grafika też jest naprawdę fajna, więc z pewnością na taki produkt zwróciłabym uwagę podczas zakupów. Bardzo lubię podobne specyfiki właśnie zamknięte w tubkach. Nie mam wtedy żadnych problemów z wydobyciem produktu z wnętrza opakowania, mogę go opróżnić praktycznie do samego końca.
Ten produkt ma postać kremo-żelu. Bardzo trudno jednoznacznie opisać taką strukturę, ale według mnie jest bardzo udana. Preparat nie spływa ze skóry, daje się ładnie rozprowadzić i bardzo szybko się wchłania. Pachnie też przyjemnie, aromat oczywiście nie odrzuca, a wręcz zachęca do sięgania po Zdrową stopę. Czuć tutaj zdecydowanie zioła i świeżość.

Preparat superowo odświeża stopy, niweluje nieprzyjemny zapach i zmniejsza potliwość. Zauważyłam, że radzi sobie także z suchymi, popękanymi piętami. Myślę, że na zimę, taki produkt będzie trafionym kosmetykiem dla stóp. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger