sobota, 23 listopada 2019

DOVE SELF ESTEEM PROJECT - Uwierz w siebie!




Dzisiejszy wpis nie będzie dotyczył żadnych kosmetyków, nie będzie recenzji, ale nie ukrywam, że taki post jest dla mnie bardzo ważny. Myślę, że i wy przeczytacie go z zainteresowaniem, a przynajmniej postaram się was zachęcić do zapoznania się z pewnym projektem. Mowa o programie organizowanym przez markę Dove. Dove Self Esteem, to projekt skierowany głównie w stronę nastolatków. Niniejsza akcja służy do budowania pozytywnej samooceny u młodzieży. Myślę, że wiele z was miało problem z niską samooceną w wieku nastu lat. Tak, przynajmniej mnie ten kłopot dotyczył i to nawet bardzo...

Nie należę do osób szczupłych i zawsze miałam problem z wagą. Dlatego wiele razy musiałam znosić wyzwiska, które kierowali w moją stronę rówieśnicy. Zdarzało się to nawet w liceum. Mało tego, nigdy nie mogłam sobie pozwolić na modne ciuchy, wypady na kawę i ciacho, ponieważ zwyczajnie nie było mnie na to stać. Niestety wiele osób tego nie rozumiało i w sumie pewnie gdzieś tam dalej nie jest w stanie pojąć. Ja jednak po jakimś czasie przestałam się tym wszystkim przejmować, ale wiecie, w jakiś sposób niniejsze zdarzenia się na mnie odbiły i nie ma co tego ukrywać.

Nie dziwmy się jednak, że dzieci i młodzież często postępują w taki sposób. Z ekranów telewizorów i internetu, uśmiechają się do nas wymuskane panie, które czarują uśmiechem, wzrokiem, są ładnie ubrane i wyglądają na szczęśliwe. Dzisiejszy kanon piękna, a rzeczywistość, to dwie różne sprawy. Najważniejsze jest jednak akceptowanie siebie i zaprzestanie wyszukiwania w sobie najróżniejszych wad. Łatwo powiedzieć? Tak, zdaję sobie z tego sprawę. Na szczęście powstał projekt Dove Self Esteem, który pomaga osobom z niską samooceną.

Program Dove Self Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny, to druga polska edycja światowego projektu realizowanego przez markę Dove już od 2004 roku. Wyobraźcie sobie, że do tej pory marce udało się dotrzeć do ponad 20 milionów młodych osób w 139 krajach. W roku 2020, są plany na dotarcie do kolejnych 20 milionów. Polska oczywiście również została włączona w akcję z czego bardzo się cieszę. Najważniejsze jest przecież dobro tych młodych ludzi, którzy nie powinni marnować swojego czasu na zamartwianie się wyglądem itp. 

Każdy z nas jest wyjątkowy i każdy powinien w to wierzyć. Wiadomo, że nie jest to łatwe, ale trzeba się starać. Nie pomoże tutaj żaden psycholog! To my musimy znaleźć w sobie iskierkę dobra, która na sto procent gdzieś tam sobie głęboko drzemie. Młodzi, nie poddawajcie się! To wy w przyszłości będziecie zmieniać ten świat - oczywiście na lepsze! 

Więcej informacji o programie znajdziecie tutaj: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger