poniedziałek, 11 listopada 2019

5000 kroków każdego dnia - podejmij wyzwanie!

Witajcie kochani po dość długiej przerwie. Niestety choroba w tym roku mnie nie oszczędziła, ale jest już znacznie lepiej. Niby nie wróciłam do formy tak na sto procent, lecz powoli zmierzam do finału moich zmagań z problemami zdrowotnymi. Dziś chciałam wam przekazać kilka słów nie tyle o samych kosmetykach, co o pewnej akcji, która zdecydowanie dobrze wpłynie na wasze samopoczucie. Mowa o akcji, którą organizuje marka Rexona. 5000 kroków każdego dnia, to wyzwanie mogące przerazić zwykłego kanapowicza. Nie ma jednak żadnych ulg, a przecież od czegoś należy zacząć.


Zgadzam się w stu procentach ze stwierdzeniem, że w zdrowym ciele zdrowy duch, ale wiecie jak sytuacja często wygląda w rzeczywistości. Zalegamy na kanapie przed telewizorem i ani myślimy o poruszaniu się trochę, by rozciągnąć to i owo. Tak, tak, bo nie ma czasu, chęci, motywacji, odpowiedniego ubioru. Warto jednak zacząć od... zwykłego chodzenia. Co powiecie na 5000 kroków dziennie? Może nie brzmi to realnie, lecz jest do wykonania. Nie musicie jednak kupować specjalnego krokomierza, bo wystarczy tylko ściągnąć aplikację 5000kroków na telefon i zwyczajnie działać! 


Ja wiem, że na samym początku może być ciężko, jednak ja już się przełamałam. Sama aplikacja przypadła mi do gustu, ponieważ nie jest jakaś skomplikowana, trudna do ogarnięcia, a bardzo czytelna i konkretna. Poza liczeniem kroków, mamy tutaj jeszcze liczbę spalanych kalorii. Oczywiście jest i podsumowanie naszego "chodzenia" jeśli chodzi o dzień, miesiąc, a nawet rok. Fajnie, co nie? Ja jestem pozytywnie zaskoczona, chociaż z tymi technicznymi sprawami zawsze byłam na bakier. Tutaj daję radę!


Myślę, że o zaletach ruchu nie muszę wam wspominać. Kiedy chodzimy, biegamy nasz organizm jest dotleniony, mamy więcej energii, czujemy radość i totalny fun! Co ważne, do chodzenia nie potrzebujemy przecież specjalnych ciuchów, gadżetów w postaci maty, kijków i innych cudów. Wystarczy przejść się po zakupy, a nie wsiadać od razu do samochodu. Niby taki drobiazg, nic z pozoru nieznacząca zmiana, a na dłuższą metę faktycznie działa.


Natomiast po całym dniu wysiłku, nie ma nic lepszego od kąpieli w towarzystwie pięknie pachnących żeli pod prysznic marki Rexona. Mnie i mojego lubego urzekły dwie nowości, które totalnie energetyzują i sprawdzają się świetnie każdego dnia. Żele wspaniale oczyszczają skórę i nie działają na nią wysuszająco. Doskonałym uzupełnieniem są antyperspiranty. My bardzo lubimy te w formie sztyftu i kulek. Skutecznie chronią przed potem i nieprzyjemnym zapachem, także możemy się skupić tylko i wyłącznie na pokonywaniu kolejnych kilometrów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger