poniedziałek, 25 listopada 2019

Maść dla sportowców

Nie wiem, czy ja jestem jakaś pechowa, ale bardzo często dopadają mnie przeróżne kontuzję. W tym roku chyba nie zliczę ile tego było. Mówię wam, czasem mam już serdecznie dość. Dlatego w mojej apteczce obowiązkowo muszą stale znajdować się jakieś tabletki przeciwbólowe. Ostatnio jednak zaufałam pewnej maści marki Gorvita, którą otrzymałam od agencji CREDO PR. Sprawdziła się i to niejednokrotnie! 

MAŚĆ DLA SPORTOWCÓW



Od producenta:


Skład:


Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 15 zł
Moja opinia:
 Wydawać by się mogło, że maść nie będzie skuteczniejsza od tabletki, ale w przypadku tego produktu jest jednak inaczej. Oczywiście taki specyfik nie poradzi sobie z ostrym, silnym bólem, ale na mniejsze problemy ze zdrówkiem będzie akuratny. Co ważne, dla osób, które nie mogą łykać tabletek, maść to jedyna forma ratunku przed dolegliwościami. Ta zawiera bioaktywne wyciągi ziołowe i mikroelementy wody leczniczej. Skład produktu prezentuje się zachęcająco, więc można śmiało korzystać. Na liście mamy bowiem aż dwadzieścia aktywnych substancji - ekstraktów i olejków roślinnych. 
Maść mieści się w niewielkiej tubie z zamknięciem w formie klapki. Ma naprawdę udaną jak na maść konsystencję. To raczej taki przyjemny żel, który nie spływa ze skóry, a daje się odpowiednio rozprowadzić i można go wykorzystać nawet do przeprowadzenia masażu. Produkt pachnie dosyć mocno, ale ziołowo, więc tragedii nie ma. U mnie działa fenomenalnie! Likwiduje obrzęk, bóle po wysiłku fizycznym, który niestety, jest u mnie nieunikniony. Szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Pamiętajcie tylko, by maści nie nakładać na podrażnioną skórę i otwarte rany!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger