poniedziałek, 25 listopada 2019

Panthenol marki Gorvita

To już ostatni produkt firmy Gorvita, który przywędrował do mnie dzięki uprzejmości agencji CredoPR. Muszę przyznać, że po tych wszystkich preparatach nie spodziewałam się efektu "wow", a jednak! Jednym minusem jest dla mnie kiepska dostępność kosmetyków Gorvita. Nie widziałam ich w żadnej miejscowej aptece czy drogerii, więc będę musiała zakupić swych ulubieńców przez internet. Oto jeden z nich... Ostatni, ale równie ważny ;)

PANTHENOL ŻEL


Od producenta:

Skład:

Pojemność: 100 ml
Moja opinia:
 Tubka może nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle innych, jest zwyczajna i totalnie normalna, ale dla mnie idealna. Wykonana z miękkiego plastiku, nie sprawia żadnych problemów w momencie, gdy kończymy już preparat i z wnętrza tubki chcemy wydobyć resztki. Dodatkowo, zamknięcie w postaci klapki, nie ma szans nie zdać egzaminu ;) Jednym ruchem możemy otworzyć i zamknąć opakowanie, nie martwiąc się niekontrolowanym wylaniem kosmetyku np. w walizce lub torebce. Niby taki drobiazg, a bardzo istotny. 

Panthenol żel posiada całkiem przyjemny, chociaż specyficzny zapach. Całe szczęście, że nie odrzuca i jest możliwy do zaakceptowania, nawet przez wrażliwca. Konsystencja preparatu przypadła mi do gustu. Nic nie spływa z ciała, kosmetyk można szybko i sprawnie rozprowadzić, również punktowo.  

Żel jest świetnym specyfikiem łagodzącym. Rozprawi się z bąblami po ukąszeniach komarów, drobnymi otarciami naskórka. Oczywiście nie podrażnia, nie uczula, nie szczypie. Przyjemnie chłodzi, nawilża i odżywia suchą, wymagającą skórę. Jakoś na samym początku nie byłam do tego produktu przekonana, ale potem bardzo się polubiliśmy i ta miłość trwa do dziś. Panthenol żel oczywiście mogę wam polecić. Szczególnie na letnie wyjazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger