czwartek, 11 lipca 2019

Dzbanek Wessper AquaMax

Pijąc od wiek wieków słodzone napoje, bardzo trudno jest się przestawić na normalną wodę. Tak też było w moim przypadku, ale dałam radę i teraz bardzo się z tego powodu cieszę. Bo nic lepiej nie gasi pragnienia niż chłodna, czysta woda. Niestety w mojej miejscowości nie jest ona zbyt dobra w smaku. Dlatego zdecydowałam się na dzbanek filtrujący. Spośród wielu dostępnych na rynku, wybrałam dzbanek Wessper ze sklepu AGDmaster. To była bardzo dobra decyzja. Mało tego, mam do niego pokaźny zestaw filtrów!





W mojej kuchni rozgościł się dzbanek w kolorze niebieskim. Muszę przyznać, że taki podobał mi się najbardziej. Fajnie się prezentuje, tak bardzo nowocześnie. Dzbanek ma pojemność 3.5l, co w zupełności mnie zadowala. Nie jest trudny do utrzymania w czystości, ponieważ poszczególne elementy można bez najmniejszego problemu rozmontować i doprowadzić do stanu idealnego. Jakiekolwiek zanieczyszczenia nie mają prawa pozostać w zakamarkach dzbanka. Warto, a nawet należy regularnie dbać o jego czystość.



To co mile mnie zaskoczyło i zadziałało na mnie kusząco, to elegancki, nowoczesny i czytelny wyświetlacz. Znajduje się on na pokrywie. Musimy go ustawić zgodnie ze swoimi preferencjami. Wyświetlacz poinformuje nas w momencie, gdy filtr będzie kończył swą żywotność. Wszystko zależy od ilości osób, które korzystają z dzbanka. 


Dzbanek wbrew pozorom jest bardzo poręczny i leciutki. Ma porządną rączkę i "dziubek" do jego opróżniania. Nalewanie wody do wnętrza dzbanka, również nie sprawia żadnych problemów. Zapomnijcie o kałużach na stole, czy blacie kuchennym. Pełna precyzja!




Montując filtr musimy kierować się instrukcją zamieszczoną na opakowaniu. Żywotność filtra zależy od ilości osób korzystających z urządzenia. Jego działanie sprawia, że woda zostaje pozbawiona zanieczyszczeń. Możemy ją pić bez ograniczeń :)



Sam proces filtracji jest bardzo szybki... 



Bardzo polubiłam smak przefiltrowanej wody. Jest inny, z pewnością lepszy. Z taką wodą kawa, herbata zyskuje jakiś nowy wymiar. Oczywiście o kamieniu w czajniku możecie zapomnieć. Cieszę się, że takie cacuszko pojawiło się w moim domku. Nie dość, że wygląda genialnie, to sprawdza się jak trzeba.  

W sklepie AGDmaster znajdziecie ogrom przydatnych produktów w niskiej, niewygórowanej cenie. Samych dzbanków filtrujących jest tam po prostu mnóstwo. Aby uprzyjemnić wam zakupy w owym sklepie internetowym, podrzucam kod rabatowy -20% (na dzbanki i filtry)

KOD: tuptusiowox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger