poniedziałek, 22 lipca 2019

Czystek w kapsułkach

O czystku naczytałam się wiele dobrego, więc przyszedł czas by zagościł i u mnie. Spodobała mi się forma produktu, bo mamy tutaj kapsułki, a nie herbatkę, która podejrzewam, wcale by mi nie smakowała. Czystek marki Gorvita otrzymałam od agencji CREDO PR i jest to w sumie ostatni od nich produkt, który chciałam dla was zrecenzować. 

CZYSTEK


Od producenta:

Ilość w opakowaniu: 60 kapsułek
Cena: ok. 18 zł
Moja opinia: 
Nie wierzę zbytnio w takie suplementy, ale od czasu do czasu to i ja mogę się na nie skusić i do nich przekonać. Być może zostanę mile zaskoczona i problem z którym się zmagam wreszcie zostanie zlikwidowany. Od bardzo dawna mam kłopoty z trądzikiem, a jak wiecie, lub też nie, czystek działa antyalergicznie, antybakteryjnie, antygrzybicznie i przeciwwirusowo. Tak jak wspominałam wam na samym początku, na herbatkę z czystka bym się nie skusiła, ale takie kapsułki mogę zaakceptować. Zażywamy dwie dziennie, co nie jest zbyt kłopotliwe. Tabletki nie są najmniejsze, lecz z ich połknięciem nawet ja nie miałam żadnych problemów. Zawsze uważam, że do wszystkiego idzie się przyzwyczaić.

Czystek nie działa natychmiastowo i na poważniejsze efekty należy jeszcze poczekać. Póki co, nie wyrządził mi szkody, nie wywołał jakichś sensacji żołądkowych. Na razie na mojej twarzy nie pojawił się nowy nalot nieprzyjaciół, więc może faktycznie już rozpoczął z nimi walkę? Ja mam taką nadzieję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger