środa, 19 czerwca 2019

Arganowy, nawilżajacy krem do twarzy

W okresie letnim nasza skóra nie ma łatwo. I chociaż nie jest narażona wtedy na mróz i porywisty wiatr, to i tak czyha na nią milion zagrożeń. Przykładowo upalne słońce, które uwielbia siać spustoszenie na naszej twarzy. Wielokrotnie zdarzało mi się poparzyć sobie czoło i policzki. Jednak w tym roku jestem mądrzejsza ;) Po całym dniu spędzanym na zewnątrz, ale i pod lekki makijaż rankiem, uwielbiam stosować kremik dostępny w sklepie e-fryzjernia.pl







Od producenta:

Skład:

Pojemność: 75 ml
Cena: 19.20 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Kosmetyki tej marki znam całkiem nieźle, a co najważniejsze zwykle się u mnie sprawdzały. Natomiast jeśli chodzi o kremy do twarzy, to zawsze boję się z nimi eksperymentować. Wiecie, że późniejsze skutki takiej babskiej ciekawości mogą być opłakane. Jednak moja cera potrzebowała nawilżenia i to bardzo. Dlatego zdecydowałam się sięgnąć po arganowy produkt od Equilibra w nadziei, że coś w tym temacie zdziała. 

Krem mieści się w niewielkiej, ale bardzo pojemnej tubce. 75 ml to dla mnie sporo, jednak dobrego kosmetyku nigdy zbyt wiele. Bo ten krem naprawdę się u mnie sprawdził i bardzo się polubiliśmy. Bałam się go stosować z uwagi na zawartość oleju arganowego, który mógłby mnie przecież zapchać, ale nic niepokojącego na mojej twarzy się nie zadziało z czego bardzo się cieszę.  

Krem zachwycił mnie lekką, nietłustą konsystencją. O dziwo, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej, nieprzyjemnej warstwy. To dlatego mogłam go stosować pod makijaż bez obaw, że wszystko zaraz spłynie mi z twarzy. Kosmetyk genialnie nawilża, wygładza i regeneruje suchą, podrażnioną cerę. Ma naprawdę fajny skład, więc można mu zaufać. Plus za delikatny, bardzo przyjemny zapach kremu, który podczas lata nie będzie drażnił nosa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger