środa, 19 czerwca 2019

Gąbka Konjac do mycia twarzy z węglem z bambusa

Wychwalana, podziwiana i chętnie kupowana. Mowa o gąbce Konjac na którą czaiłam się już od dawna. Wreszcie jest, a to za sprawą sklepu e-fryzjernia.pl Bardzo się cieszę, że coś takiego trafiło w moje ręce, bo faktycznie spisuje się na medal. Nie sądziłam, że zwykła gąbka może pomóc, a jednak!







Od producenta:

Cena: 9.30 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Gąbka może nie wygląda zachęcająco, bo nie jest kolorowa itp., ale nie ma się co obawiać takiego maleństwa :) W dotyku, po wyjęciu z opakowania, jest twarda jak kamień, ale po zmoczeniu wodą i odciśnięciu, pokazuję swą prawdziwą naturę. Myjemy nią twarz okrężnymi ruchami, oczywiście w towarzystwie swojego ulubionego kosmetyku: żelu, pianki, czy innego cuda. Co ważne, gąbka przypadnie do gustu chyba każdej kobiecie, ponieważ nadaje się do każdej cery. To akurat bardzo mnie ucieszyło.

Gąbka zawiera aktywowany węgiel drzewny. Nie ma tutaj oczywiście żadnych parabenów i siarczanów. Produkt jest w stu procentach bezpieczny, nie drażni podczas użytkowania. Ja bardzo polubiłam to maleństwo, bo zauważyłam, że moja skóra po jej zastosowaniu zachowuje się tak, jak powinna.

Gąbka Konjac doskonale oczyszcza skórę, usuwa sebum i inne zanieczyszczenia. Zapchane pory wreszcie przestały mi dokuczać i to dzięki niej! Produkt pozostawia cerę idealnie gładką, czystą i przygotowaną do dalszej pielęgnacji. Używam jej codziennie i nie żałuję swej decyzji, że zaprosiłam ją do swojej łazienki. Było warto! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger