środa, 19 czerwca 2019

Oczyszczające chusteczki z olejem arganowym

Pozostając w temacie oleju arganowego i opisując produkty ze sklepu e-fryzjernia.pl pozwólcie, że zaprezentuję wam kolejny kosmetyk, który przyda się na wakacyjne wyjazdy, ale oczywiście nie tylko i wyłącznie. Ja uważam, że taki produkt warto mieć w kosmetyczce praktycznie zawsze... 





Od producenta:

Skład:
 
Ilość w opakowaniu: 30 szt.
Cena: 6.99 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia:
 Mamy tutaj oczyszczające chusteczki, które z miejsca przyciągnęły mój wzrok. Nie wiem dlaczego, ale opakowanie bardzo mi się spodobało i z pewnością zwróciłabym na nie uwagę podczas wizyty w drogerii. Mało tego, chusteczki w nim nie wysychają, bo chroni je "mądre", klejące zamknięcie. Oczywiście należy pamiętać, by je odpowiednio zabezpieczyć. Druga sprawa, to wyjmowanie chusteczek z opakowania. Kiedy chcę wydobyć sobie jedną, to faktycznie jedna wychodzi, a nie kolejne pięć, które nie byłabym w stanie użyć na jeden raz. 

Chusteczki są odpowiednio nasączone - ani za suche, ani też zbyt mokre. Jedna mi wystarczała w zupełności, chociaż w waszym przypadku może być inaczej. Do gustu przypadł mi również zapach chusteczek, który należy do delikatnych i miłych dla nosa. Ja zawsze uważam, że od mocnego, intensywnego pachnienia są perfumy ;) W lecie nie ma co przesadzać z kumulacją aromatów.

Chusteczki doskonale oczyszczają skórę, radzą sobie nawet z usunięciem makijażu. Myślę, że to fajna opcja w momencie, gdy nie mamy dostępu do bieżącej wody, a chcemy szybko się odświeżyć. Chusteczki nie pozostawiają tłustej, lepiącej warstwy, której osobiście nie toleruję. Potrafią nawet nawilżać, a to już duży sukces i umiejętność. Produkt oczywiście gorąco wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger