poniedziałek, 13 listopada 2017

Herbata owocowa Hipstea

Pogodę za oknem mamy taką, że nic tylko siedzieć w domku i popijać gorącą herbatkę. Ja polecam wam taką owocową od Tea & Coffee Rebels. Jest przepyszna i niesamowicie rozgrzewa!
 Znalezione obrazy dla zapytania tea rebels logo





Od producenta:

Waga: 70 g
Cena: 12.99 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia: 
 Po raz kolejny mam u siebie herbatę tej firmy w tak pięknym opakowaniu. Już jestem przyzwyczajona, że poza cudowną zawartością, otrzymuje również równie wspaniałe pudełeczko. To z Marilyn Monroe z miejsca przypadło mi do gustu. Jak zwykle, z boku opakowania, zamieszczono ciekawy cytat danej osobistości - w tym przypadku M. Monroe. I jak tu nie rozpływać się nad tak urzekającą oprawą zewnętrzną herbaty ;) 

Herbata owocowa Hipstea, to coś obłędnie smacznego i rozgrzewającego w zimny, ponury dzień. Mamy tutaj mnóstwo pyszności, które wspólnie tworzą zachwycającą mieszankę smakową. Herbatki nie dosładzałam, bo sama w sobie ma mnóstwo przyjemnej słodyczy. Podczas parzenia pachnie w całym domu.

Jeśli macie ochotę na coś tak rozgrzewającego, a jednocześnie gaszącego pragnienie, polecam wam herbatę owocową Hipstea. Oczywiście na stronie sklepu znajdziecie inne, herbaciane produkty. Każdy wyszpera tam coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger