sobota, 25 listopada 2017

Chrupiące przekąski od firmy Uno Natura

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka od firmy Uno Natura. Powiem wam, że z takiej niespodzianki bardzo się ucieszyłam. W ogromnej torbie znalazłam mnóstwo pyszności do pochrupania. Na zimowe wieczory jak znalazł! Nie ma nic lepszego od dobrej książki, kubka herbatki i takich dobroci pod ręką. 

 unonatura_logo

Firma mieści się w sumie nie tak daleko ode mnie, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam poznać produkty, które są produkowane praktycznie "za rogiem". Wspierajmy to, co nasze! Tutaj możecie sobie poczytać coś więcej na temat firmy i jej działalności.

Torba była wypełniona po same brzegi...


Dziś pokażę wam cztery produkty, które przetestowałam w pierwszej kolejności. Dobra, nie byłam w tym smakowaniu tak całkiem sama ;) Podzieliłam się z resztą rodziny, bo było czym. 






Bardzo delikatne w smaku, bez glutenu, a wyprodukowane tylko i wyłącznie z kukurydzy. Smakują małym i dużym łakomczuchom. Chrupiące, idealne na przekąskę do szkoły, pracy i na spacer. Opakowanie zawiera 70 g produktu. Chrupki zaskoczyły mnie swym kształtem. Nie są podłużne, jak większość chrupek kukurydzianych, a w formie małych biszkopcików. Super smaczna sprawa.




Tutaj mamy również okrągłe chrupeczki, w nieco mniejszym opakowaniu. Jednak ich smak jest zupełnie inny. Te zdecydowanie skradły moje serducho już od pierwszego spróbowania. Te zjadłam sama... Nie podzieliłam się nimi z nikim, bo tak bardzo miałam na nie ochotę. 

Chrupki faktycznie smakują jak pizza. Nie jest to smak sztuczny, nieprzyjemny. Sporo tutaj przypraw, nie zabrakło chrupkości i przyjemnego zapachu. Idealne na jakąś imprezę w gronie przyjaciół. Fajnie wyglądają też w miseczkach.  




Już patrząc na te chrupki, buzia sama układa się w szczery uśmiech. Mówię wam, są przepyszne! Mocno owocowe, bardzo kuszące. To smak mojego dzieciństwa. Pamiętam, że gdy byłam mała, mama często kupowała mi owocowe chrupki. Te od Uno Natura smakują jak przysmak z dawnych lat. Jestem przekonana, że posmakują małym wielbicielom słodkich przekąsek.  




To już prawdziwa petarda smakowa. Uwielbiam pałeczki oblane przepyszną czekoladą. No to i urocze opakowanie... Nie można nie zwrócić uwagi na taką przekąskę. Chrupki są smaczne, chrupiące, ale nie zamulające. Świetne do popołudniowej kawki z przyjaciółką, albo w momencie, gdy dopadnie nas ochota na coś słodkiego. Zastąpią idealnie cukierek czy baton. 

A wy który produkt od firmy Uno Natura przetestowałybyście w pierwszej kolejności? Lubicie chrupki kukurydziane? Tradycyjne, czy w bardziej nowoczesnej wersji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger