środa, 29 listopada 2017

Kampania Tchibo Cafissimo na stronie Rekomenduj.to

Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Rekomenduj.to odnośnie nowej kampanii. Oczywiście zgłosiłam się do akcji i o dziwo zostałam wybrana. Człowiek tak pechowy jak ja, nie otrzymuje często takiej szansy ;) Kampania dotyczyła Tchibo Cafissimo.


Do testów otrzymałam przepiękny ekspres i zestaw kapsułek - 80 szt. Czyż mogłam sobie wymarzyć lepszy prezent mikołajkowy? Bardzo ucieszyłam się z możliwości poznania nowego urządzenia i zasmakowania aromatycznej kawy.

 Ekspres jest niewielki, ale dla mnie to akurat zaleta urządzenia. Zmieści się w każdym miejscu, w każdym kącie kuchni. Kolorek też ma fajny... Unikatowy i taki wesoły. Były jeszcze inne warianty kolorystyczne, lecz mój jest przecież najpiękniejszy. Czyż nie? :) 


Ekspres jest prosty w obsłudze, łatwy do utrzymania w czystości. Pracuje cicho, nic nie strzela, nie trzeszczy. Przygotowuje trzy rodzaje kawy: filtrowaną, caffe crema i espresso. Trzeba tylko pamiętać o odpowiednich kapsułkach. Aha! Jest jeszcze możliwość zaparzenia herbatki.




Czternaście rodzajów kapsułek Cafissimo pozwala na przygotowanie takiego czarnego napoju, jaki lubię najbardziej. Co kryje to maleństwo? Aromatyczną, naturalną, mieloną kawę. W 100%, bez żadnych śmieciowych dodatków. 


Dzięki odpowiedniemu "stoliczkowi", mogę parzyć kawkę w filiżance czy kubeczku o różnej wysokości. Takiego udogodnienia brakuje wielu ekspresom. Tchibo Cafissimo ma wszystko :)  



Jak smakuje taka kawa? Wybornie! Jest mega aromatyczna, pobudzająca i stawiająca na nogi. Naturalnie podczas jej parzenia możecie sobie robić tzw. "dolewkę", by kawa była słabsza, albo mocniejsza, przygotowując espresso.  

Zachęcam was do udziału w konkursie, który jest organizowany na stronie www.zakochaniwcafissimo.pl Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne. Ja już wysłałam swoje zgłoszenie i wam radzę zrobić to samo ;) A teraz ruszam po kawkę, by mieć więcej siły do pisania kolejnych recenzji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger