niedziela, 19 listopada 2017

Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual

Kosmetyki marki Dove goszczą w mojej łazience non stop. Często sięgam po nie podczas zakupów, chętnie testuję też szybko pojawiające się na rynku, kolejne nowości. Dziś chciałam wam zaprezentować cztery produkty, należące do nowej serii od Dove

Jakiś czas temu trafiła do mnie urocza paczka. Uwielbiam takie niespodzianki, więc bardzo się ucieszyłam na widok sporego pudełeczka. W środku znalazłam nie tylko kosmetyki. Był jeszcze ryż do sushi i prawdziwa, japońska herbatka. 



Dodatkowe produkty nie trafiły do paczki bez większego celu. Nawiązują do Japonii, która w przypadku tej serii, ma ogromne znaczenie. Kosmetyki Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual zawierają ekstrakt z kwiatu lotosu i mleka ryżowego, a także cenne składniki odżywcze i nawilżające. 


Wraz z kosmetykami marki Dove, mogłam się przenieść do Japonii i odkryć tajemnicę japońskiego rytuału piękna. Podróż bez wychodzenia z domu? Z tymi produktami zyskujemy taką możliwość.  


W skład serii Glowing Ritual wchodzą cztery kosmetyki. Dwa do pielęgnacji ciała i dwa do włosów. Pozwólcie, że przedstawię wam każdy z tych produktów...



 DOVE NOURISHING SECRETS GLOWING RITUAL, ŻEL POD PRYSZNIC




Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 9.99 zł
Moja opinia:
 Żel dosłownie wyszarpałam z pudełeczka w pierwszej kolejności. Nie mogłam doczekać się wieczornej kąpieli w jego towarzystwie. Wreszcie ta podniosła chwila nadeszła... Zakochałam się w nowym żelu od Dove na zabój. Czy kiedykolwiek go zdradzę? Kolejny produkt myjący będzie się musiał dobrze starać. Kosmetyk z serii Glowing Ritual póki co, rządzi w mojej łazience.

Żel wyróżnia gęsta, kremowa konsystencja. Genialnie się pieni, dobrze spłukuje, a pachnie... Obłędnie! Zapach wspaniale relaksuje, odpręża. Jest lekko słodki, ale nie do przesady. Sam żel działa rewelacyjnie. Myje, odświeża skórę i nie działa na nią negatywnie. Zero podrażnień, wysuszenia. Na plus zasługuje poręczne opakowanie z zamknięciem na "klik". 

 DOVE NOURISHING SECRETS GLOWING RITUAL, BALSAM DO CIAŁA




Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 16.79 zł
Moja opinia:
Kolejny genialny kosmetyk z serii japońskiej. Znów jestem zakochana po uszy i ani myślę się odkochiwać. Bardzo, ale to bardzo lubię opakowania większości balsamów od Dove. To też przypadło mi do gustu, ponieważ jest lekkie i poręczne. Nie mam żadnych problemów z otwarciem, czy zamknięciem produktu.

Balsam posiada odpowiednio gęstą konsystencję. Fajnie rozprowadza się na skórze i nie pozostawia po sobie lepkiej, nieprzyjemnej warstwy. Szybko się wchłania, a pachnie bosko! Zapach wyczuwam jeszcze przez długi czas, a nie tylko podczas aplikacji kosmetyku na ciało. Balsam zapewnia mojej skórze idealny poziom nawilżenia i odżywienia. Sprawdza się nawet po depilacji, kiedy skóra wymaga ukojenia. 

Teraz przyszedł czas na prezentację udanego duetu do włosów...

DOVE NOURISHING SECRETS GLOWING RITUAL, SZAMPON DO WŁOSÓW



Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 12.49 zł
Moja opinia:
Od szamponu nie wymagam jakiegoś szczególnego działania. Powinien tylko nie tworzyć siana na mojej głowie i odpowiednio oczyszczać włosy i skórę. Ten kosmetyk robi coś więcej... Pielęgnuje moją czuprynę i przygotowuję ją na aplikację odżywki z tej samej serii.

Szampon w pierwszej kolejności, (jakżeby inaczej) urzekł mnie swym zapachem. Wyczuwam go na włosach nawet pod koniec dnia kolejnego! Dawno nie miałam tak pięknie pachnącego kosmetyku do mycia głowy. Konsystencja również trafiona w punkt. Szampon dobrze się pieni, a już niewielka ilość, wystarcza na umycie długich włosów. Wspaniale oczyszcza, lecz także nadaje moim włosom niesamowity blask i miękkość. Nie mam żadnych problemów z późniejszym ujarzmieniem czupryny.

DOVE NOURISHING SECRETS GLOWING RITUAL, ODŻYWKA DO WŁOSÓW



Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 12.99 zł
Moja opinia: 
Odżywka stanowi znakomite uzupełnienie szamponu. W sumie po zastosowaniu właśnie jego, nie mam większych problemów z pasmami, ale dla pewności i lepszych efektów, lubię sięgać akurat po odżywkę. Przeznaczona do każdego typu włosów, nie obciąża i dodatkowo nie przetłuszcza czupryny. Jest kremowa, leciutka, nie spływa z dłoni i włosów. Po wmasowaniu jej w pasma, spłukuje się bezproblemowo.

Dzięki odżywce z serii Glowing Ritual, moje włosy odzyskały miękkość i blask. Są gładziutkie, wyglądają zdrowo i nienagannie. Czeszę je bez najmniejszego problemu, bo końcówki też są wygładzone i nawilżone. Świetny produkt, który mogę wam polecić z czystym sumieniem.

Jestem zakochana w całej tej japońskiej serii. Z pewnością sprawdzę inne kosmetyki z kolekcji Nourishing Secrets. Jednak, to do Japonii będę miała największy sentyment ;) Dove jak zwykle pozytywnie zaskakuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger