poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Suplement diety - Bio-Quinon Active Q10 30 mg

Lato to dla mnie taki okres, w którym bardzo rzadko sięgam po jakiekolwiek suplementy diety. Najczęściej takie preparaty zażywam zimową porą, albo oczywiście w miarę potrzeb. Tym razem zrobiłam inaczej. W lipcu zdecydowałam się na testy jednego z suplementów od Pharma Nord Polska. Po prostu doszłam do wniosku, że akurat ten produkt jest mi teraz bardzo potrzebny...

 https://www.pharmanord.pl







Od producenta:

Ilość w opakowaniu: 30 kapsułek
Cena: 54.95 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Należę do osób, które nie są wielkimi fankami suplementów diety, ale też nie zagorzałymi przeciwnikami preparatów tego typu. Uważam, że bez zmiany swojego trybu życia, łykanie tabletek niewiele pomoże. Sama wielokrotnie się o tym przekonałam, więc wiem co piszę ;) 

Produkt od Pharma Nord Polska przekonał mnie do siebie swym składem, no i oczywiście obietnicami producenta. Zdecydowałam się na testy Bio - Quinon Active Q10 z prostego powodu - od jakiegoś czasu czułam się kiepsko. Nie miało to żadnego związku z poważniejszą chorobą. Rozpoczęłam kurację w lipcu i aktualnie ciągle jestem w jej trakcie. Jedno opakowanie suplementu wystarcza na miesiąc. 

Codziennie zażywamy jedną kapsułkę, pamiętając oczywiście, by połykać ją w trakcie lub po posiłku. Z pewnością o systematycznym przyjmowaniu suplementu nie zapomnimy. Dlaczego? Bo to tylko jedna kapsułka, a nie dwie, trzy. O wiele łatwiej wprowadzić do swojego menu taką niewielką zmianę. Zobaczycie, że po pewnym czasie, machinalnie będziecie sięgały po preparat. Ja nie mam żadnych problemów z połykaniem suplementu. Nie wywołuje on sensacji żołądkowych. 

Przy regularnym zażywaniu Bio - Quinon Active Q10, oraz przy odpowiedniej diecie, moje samopoczucie szybko wróciło do normy. Dziś mam więcej siły do walki z codziennymi obowiązkami, nawet nie męczę się tak szybko jak wcześniej. Nie jestem senna, otępiała. Biegam po domu i wokół niego jak szalona ;) Przyjmuję suplement nadal, a kuracji nie zakończę na jednym opakowaniu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger