niedziela, 27 sierpnia 2017

Lakiery do włosów Ronney

Pamiętam, że gdy uczęszczałam do liceum, namiętnie używałam lakieru do włosów. Dosłownie nie mogłam wyjść z domu bez utrwalenia fryzury w taki sposób. To nic, że powstawał na mojej głowie prawdziwy hełm ;) Potem stopniowo odchodziłam od stosowania lakierów. Ostatnio jednak do nich powróciłam. 

Dziś chciałam wam zaprezentować osiem lakierów Ronney. Dotarły do mnie stosunkowo niedawno, ale ja już zdążyłam się z nimi zaprzyjaźnić. Oczywiście testuje je nie tylko ja. Nie jestem przecież taka, co by się nie podzieliła z innymi. Wraz ze mną lakiery Ronney testowały znajome i mama. Wszak każda z nas chce zachwycać nienaganną fryzurą.
 
W ogromnym pudle znalazłam osiem lakierów o stopniu utrwalenia z numerkiem 5. Są to więc mocne produkty, czyli takie, jakich ja i reszta moich testerów potrzebowała i potrzebuje najbardziej. Ogólnie spodobały mi się opakowania lakierów. Są bardzo eleganckie, wyróżniające się na sklepowych półkach. Każdy lakier ma pojemność 750 ml i kosztuje ok. 15 zł.
 



- LAKIER KLASYCZNY EKSTRA STRONG


- WZMACNIAJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM Z ORZECHÓW MAKADAMIA




- NAWILŻAJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW Z DODATKIEM KWASU HIALURONOWEGO




- REGENERUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW Z DODATKIEM KWASÓW OWOCOWYCH




- ODBUDOWUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW Z DODATKIEM KERATYNY




- REWITALIZUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW Z DODATKIEM WITAMIN


- ENERGETYZUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM Z BABASSU




- WZMACNIAJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW


Może i poszczególne opakowania na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo. Jednak zauważcie, że każde z nich ma różne kolory napisów na butelce. Dlatego nie martwcie się pomyłkami. Oczywiście jeśli spsikacie się przez przypadek innym lakierem od wcześniej zamierzonego, to nic złego wam się nie stanie. Jednak każdy z tych produktów charakteryzuje odmienny skład i konkretne działanie. Moimi dwoma ulubieńcami są: lakier z dodatkiem kwasów owocowych i ten o działaniu nawilżającym. Reszta naturalnie też świetna.




Wszystkie lakiery, o dziwo, pachną bardzo ładnie. Przyjemny aromat długo się utrzymuje, nie jest też nieprzyjemny podczas aplikacji kosmetyku na włosy. Produkt wysycha w tempie błyskawicznym, więc nie trzeba czekać w nieskończoność na wyjście do ludzi ;)

Lakiery spisują się u nas fenomenalnie. Idealnie ujarzmiają niesforne włosy, nie tworzą hełmu, nie sklejają pasm. Dzięki produktom Ronney czupryna wygląda fantastycznie. Włosy są miękkie, gładkie, błyszczące i sprężyste. Lakiery utrwalają fryzurę jak trzeba, a uzyskany efekt trwa przez wiele, wiele godzin. Dla mnie rewelacja! Używane w odpowiedniej dawce i z odpowiednią częstotliwością, nie niszczą i nie wysuszają włosów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger