niedziela, 27 sierpnia 2017

Lampki choinkowe od Activejet

Tym razem mam wam do pokazania coś zupełnie innego. Nie będzie ani słowa o kosmetykach... Obiecuję! Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Activejet. Dołączyłam do grona testerów i bardzo się z tego powodu ucieszyłam. Nie miałam bladego pojęcia co będę testowała, więc gdy przesyłka już do mnie dotarła, przecierałam oczy ze zdumienia. Takiego produktu to ja się nie spodziewałam ;)

 

 LAMPKI CHOINKOWE AJE-CHAIN 200 LED, ciepła biel, 13m, czarny przewód



Dane techniczne:
Rodzaj zasilania: sieciowe
Napięcie: 230 V
Moc: 4.8 W
Zastosowanie: na zewnątrz budynku
Liczba diod: 200
Kolor światła: ciepła biel
Certyfikaty i klasy szczelności: IP 44, ISO 14001, ISO 9001, CE, RoHS
Kolor główny: czarny
Długość kabla: 13 m
Gwarancja: 12 miesięcy
Dodatkowe informacje: sposób świecenia: światło stałe
Dołączone akcesoria: instrukcja obsługi
Cena: ok. 88 zł
Moja opinia: 
Przyznaje się bez bicia, że zbytnio nie byłam zachwycona taką przesyłką. Co tu dużo ukrywać, lampki w lato? Niezbyt ciekawa opcja. Jednak potem doszłam do wniosku, iż z pewnością coś takiego wykorzystam. Jak? Już wam tłumaczę. Najpierw kilka słów na temat samych lampek.
W opakowaniu otrzymujemy aż 200 diod. Kabel jest według mnie baaardzo długi, więc wystarczy go na nasze wymysły :) Wtyczka pozytywnie zaskakuje. Jest solidna, ciężka, ale bezproblemowo nadaje się do każdego gniazdka. Spodobał mi się również kolor światła lampek. Ciepła biel prezentuje się genialnie. Barwa nie należy do sztucznych, typowo szpitalnych. Mnie odpowiada. 




Moje lampki powędrowały na okno, potem oczywiście z nimi kombinowałam i nadal kombinuję. Muszę przyznać, że w domu prezentują się fantastycznie. Tworzą wspaniały klimat. Od razu w pomieszczeniu robi się przytulnie. 





Lampki dobrze się układają, nie przegrzewają przy dłuższym świeceniu! Przeznaczone są wprawdzie do wywieszania na zewnątrz, aczkolwiek w moim domu "zachowują się" nienagannie. Myślę, że lampki od Activejet znajdą u was swoje miejsce, nawet podczas cieplejszej pory roku. Jako ozdoba altanki, tarasu... Pasują idealnie! 

Nie byłam do nich przekonana, ale potem polubiłam taką ozdobę pokoju. Oczywiście zimową porą powędrują na zewnątrz, na balkon, ale póki co zostają w domku. W ofercie Activejet znajdziecie jeszcze inne, równie ładne lampki i nie tylko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger