piątek, 25 sierpnia 2017

Produkty do czyszczenia marki Sotin

Wiecie co? Lubię sprzątać ;) Oczywiście są czasem takie dni, podczas których niespecjalnie chce mi się sięgać po mopa. Jednak zwykle ochoczo zabieram się do roboty, a na brak zajęć chyba nie powinnam narzekać. Do pucowania na błysk mojego domu, wybieram przeróżne preparaty czyszczące. Ostatnio mam za pomocników trzy produkty niemieckiej marki Sotin. Otrzymałam je w ramach współpracy z Klubem ambasadorów Sotin i Sklepem Chemia Domowa



 W paczce znalazły się trzy produkty...







Ja akurat otrzymałam mniejsze wersje tych produktów, ale oczywiście w sklepie kupicie pełnowymiarowe preparaty.  





W pierwszej kolejności przetestowałam środek do akrylu. Nie ukrywam, że specjalnie nie byłam do niego przekonana, nie wierzyłam, że w mojej łazience może cokolwiek zdziałać. Zostałam mile zaskoczona! Preparat radzi sobie świetnie z brudną umywalką czy wanną. Usuwa zacieki, osad z mydła, a jednocześnie nie niszczy czyszczonej powierzchni. Z solidnym kamieniem raczej sobie nie poradzi, ale mniejszy "problem" jak najbardziej - likwiduje. 

W domu mam sporo luster i ogrom okien, także środki tego typu zużywam hektolitrami. Produkt Sotin z pewnością jeszcze u mnie zagości. Pięknie nabłyszcza szklane powierzchnie, nie pozostawia smug. Chroni szyby przed szybkim osiadaniem zabrudzeń, co oczywiście sprawdziłam skrupulatnie. Ma przyjemny, nieduszący zapach.

Mycie kabiny prysznicowej nigdy nie należało do moich ulubionych zadań. Na szczęście z takim produktem praca staje się przyjemniejsza. Środek trafia idealnie w zabrudzenia, a radzi sobie z nimi jak trzeba. W tempie natychmiastowym pozostawia kabinę lśniącą i czystą. Co ważne, nie niszczy jej powierzchni. 

Trzy produkty marki Sotin mogę wam gorąco polecić. Ogólnie rzecz ujmując, chemię niemiecką charakteryzuje wysoka jakość. Te preparaty nie odbiegają od normy. Nie ukrywam, że są dosyć drogie, ale jeśli skuteczne? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger