poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Zdrowe przekąski od Granex

Kiedy za oknami mamy tak piękną pogodę, kiedy dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu, osobiście czasu w kuchni spędzam mniej i często stawiam na szybkie posiłki. Nie w formie gotowej, tej mniej zdrowej. Wolę przygotować coś samodzielnie z wybranych składników. A jeśli pomiędzy posiłkami dopadnie mnie wilczy głód? Wtedy sięgam po przekąski. Nie chipsy, czekoladki, tylko coś zdrowego, np. firmy Granex.

 granex

Jakiś czas temu, miałam okazję wypróbować kilka produktów Granex, które można chrupać bez wyrzutów sumienia. Oczywiście wszystko z głową i umiarem. Jednak lepiej zjeść garść przykładowo, takich poduszeczek, niż pół paczki orzeszków, prawda? 


B+ Poduszki zbożowe wysokobiałkowe:



B+ poduszki zbożowe wysokobiałkowe, to pewnego rodzaju płatki śniadaniowe dla osób w każdym wieku. Polecane szczególnie tym, którzy trenują i wylewają siódme poty podczas ćwiczeń ;) Nie są urozmaicane cukrem, czy innymi, szkodliwymi składnikami. Można je jeść bez żadnych dodatków i traktować jako przekąskę. Jednak wybornie smakują też ze szklanką ciepłego mleka, czy kubeczkiem naturalnego jogurtu.
Poduszeczki są kruche, przyjemnie pachną, a i smakują jak trzeba. Oczywiście najbardziej polubiłam te z dodatkiem czekolady. Potrafią zastąpić mi inną, kaloryczniejszą przekąskę, po którą bym pewnie sięgała gdyby nie one.  



To będą moje ulubione wafle kukurydziane. Są przepyszne! Inne raczej mi nie podchodziły, a raczej przypominały wyschnięty, bezsmakowy placek, który wciskałam w siebie na siłę. Te, przez dodatek soli morskiej, mogę chrupać i chrupać. Smakują rewelacyjnie z dodatkiem białego sera, rzodkiewek i szczypiorku. Świetny skład, wysoka jakość produktu, polecam!

A wy lubicie takie przekąski? Znacie produkty firmy Granex? Zachęcam do zaglądania na ich FB Uwaga, zrzucam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger