poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Olejek z drzewa herbacianego

Na temat olejku herbacianego naczytałam się sporo dobrego. Jednak jakoś zawsze było nam nie po drodze. Czemu? Do dziś tego nie wiem. Na szczęście dzięki uprzejmości właścicielki sklepu e-fryzjernia.pl, mam już swoją buteleczkę tego cudownego specyfiku. Czy olejek z drzewa herbacianego polubiłam, czy faktycznie działa tak, jak obiecują? Czytajcie dalej, a wszystkiego się dowiecie.

 





Od producenta:
Olejek z drzewa herbacianego to naturalny olejek eteryczny pozyskiwany w procesie destylacji z parą wodną liści, występującego na terenach Australii, drzewa herbacianego. Olejek z drzewa herbacianego ma wszechstronne zastosowanie. Stosuje się go bezpośrednio na skórę, w rozcieńczeniu i jako dodatek do kosmetyków, do prania, a także w aromaterapii.
Pojemność: 30 ml
Cena: 8.90 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia: 
Olejki z drzewa herbacianego ma w swojej ofercie sporo firm. Ja jednak mogę wam polecić właśnie ten. Produkt zamknięto w poręcznej, całkiem przyjemnej dla oka, szklanej buteleczce w kolorze zielonym. Ciemniejsze szkło chroni zawartość przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych. Polecam jednak przechowywać olejek w zamkniętej szafce. Zawsze bezpiecznej, prawda?

Po otwarciu butelki możecie poczuć dość specyficzny zapach. Tak, zdaję sobie sprawę, że sporo osób nie potrafi zaakceptować takiego aromaciku. Ja po dwóch, trzech użyciach przywykłam i po prostu toleruję ten nieco "amolowy" zapach. Nie zawsze to, co pachnie nieprzyjemnie, jest złe i niegodne polecenia. Nie, olejek z drzewa herbacianego ja mogę wam polecić z czystym sumieniem. 

Olejek używałam z myślą o mojej problematycznej cerze. W sumie najbardziej chodziło mi o produkt, który mogłabym nakładać na "wulkany", czyli punktowo. I tak też postępowałam. Wyobraźcie sobie, że kiedy wieczorkiem nałożyłam odrobinę olejku na krostkę, której za żadne skarby nie przykryłabym korektorem, rankiem wszystko było ładnie wysuszone. Zero bólu, zero zaczerwienienia i powiększenia zmiany. Prawdziwy cud!

Olejek z drzewa herbacianego ma wszechstronne zastosowanie. Sprawdza się między innymi jako środek przeciwko owadom, specyfik odkażający, przykładowo dziecięce ubrania, a także jako produkt działający na problemy grzybicy paznokci. Jeśli więc zastanawiacie się nad zakupem takiego olejku, to gorąco was do tego namawiam. Faktycznie wykonuje swoją pracę, a i nie kosztuje zbyt wiele. Taka buteleczka jest wydajna, chociaż oczywiście wszystko zależy od tego, do jakiego celu produkt używacie. Mnie pewnie posłuży przez jakiś czas. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger