środa, 25 października 2017

Popołudniowa kawa paryska o smaku likieru francuskiego

O mojej miłości do produktów od Tea & Coffee Rebels już wiecie. Dziś przyszedł czas na prezentację kolejnego produktu z oferty firmy. Będzie to kawa mielona, a więc coś, co chyba lubię najbardziej. Jeśli też jesteście fanami takiego napoju, to serdecznie zapraszam was do dalszej części recenzji.
 Znalezione obrazy dla zapytania tea rebels logo






Od producenta:

Waga: 130 g
Cena: 19.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Kolejna kawa z tego sklepu podbiła moje serducho. W wersji mielonej według mnie smakuje najlepiej. Jak zwykle opakowanie zaskakuje. Z pewnością na tak urodziwe pudełeczko zwróciłabym uwagę podczas zakupów. Mamy tutaj nie tylko wyrazisty kolor, ale i ciekawą wypowiedź biznesmena, filantropa, Jeana. Kawki nie przesypywałam więc do osobnego pojemniczka, a trzymałam w tym "sklepowym" pudełku. W środku jest jeszcze torebeczka, także nic się nie wysypuje. 

Po otwarciu opakowania, można poczuć przepiękny, kuszący zapach. Po zaparzeniu staje się jeszcze silniejszy i maksymalnie zachęca do spróbowania przygotowanego napoju. Kawa smakuje fantastycznie! Nie jest zbyt słodka, a nutę francuskiego likieru, ja wyczuwam idealnie. Kawa dodaje mi siły, niweluje znużenie, zmęczenie. Dzięki niej mam ochotę do dalszej pracy, a jakieś resztki snu uciekają gdzie pieprz rośnie ;) 

Jeśli macie ochotę na niebanalną kawę, którą możecie przygotować samodzielnie, a nie wypić w kawiarni, to ta od Tea & Coffee Rebels, będzie idealną propozycją. I nie tylko na popołudnie, bo o każdej porze dnia smakuje wybornie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger