piątek, 6 października 2017

Rozpuszczalna kawa zbożowa Inka Bio

Kilka lat wstecz, codziennie, każdego poranka, wypijałam jedną filiżankę kawy zbożowej Inka. W sumie ten produkt zawsze gościł w moim domu. Lubiłam smak zbożowego naparu, który wtedy wygrywał z klasycznymi ziarenkami. Potem jakoś o Ince zapomniałam, ale ostatnio znów powróciłam do jej picia. Tym razem w wersji Bio! Takie cuda tylko w sklepie Stragan Zdrowia :)

 






Skład:
zboża 75% (jęczmień, żyto), korzeń cykorii - prażone. Składniki pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych.
Waga: 100 g
Cena: 11.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Kawa mieści się w smukłym, szklanym słoiczku, który zakręcamy zakrętką. Mogę więc produkt przechowywać w kuchennej szafce bez obaw, że się wysypie, lub że szybko straci świeżość. Za sprawą przeźroczystego opakowania, stale kontroluję ubywającą zawartość i wiem, kiedy powinnam wyruszyć do sklepu po kolejny słoiczek. 

Po otwarciu opakowania, poczułam przyjemny, słodki i kuszący zapach. Sama kawka jest drobniutka, więc szybko rozpuszcza się po zalaniu ciepłą wodą czy mlekiem. Ja kawę zbożową piję bez cukru, bo taka smakuje mi najlepiej. Momentalnie stawia na nogi, pobudza, chociaż nie zawiera kofeiny. W składzie Inki Bio nie znajdziecie żadnych konserwantów, co oczywiście pozytywnie mnie zaskoczyło. Inka Bio, to smaczna, bardzo aromatyczna kawa zbożowa na każdy dzień. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger