wtorek, 17 października 2017

Hydrożelowe płatki pod oczy Efektima

Dziś o hydrożelowych płatkach pod oczy firmy Efektima. Należę do osób, które kochają takie pielęgnacyjne drobiazgi. Często kupuję w drogeriach maseczki do twarzy i właśnie takie płatki pod oczy. Niestety większość jakoś nie robi niczego na mojej twarzy. Poza przyjemnością stosowania, efektów prawie żadnych nigdy nie dostrzegłam. Sprawa wygląda inaczej w przypadku płatków pod oczy Efektima

Miałam okazję poznać trzy rodzaje płatków. Każde z nich kupicie m.in. w Rossmannie za ok. 5 zł. Nie jest to duży wydatek, a produkty używane systematycznie, faktycznie działają. Efektima wypuściła na rynek trzy rodzaje płatków pod oczy: Wine-Therapy, Hialu-Lift, White Compress. 


Płatki umieszczono w eleganckim, świetnie opisanym opakowaniu. Oczywiście to nie jedyne zabezpieczenie produktu! Jest jeszcze niewielka saszetka wypełniona płynem. Płatki są więc świeże, odpowiednio nawilżone, a nie wysuszone na wiór. Naturalnie do dyspozycji zawsze mamy dwie sztuki ;) W pierwszej kolejności przetestowałam te...

HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY HIALU-LIFT




Nie ukrywam, że w tym produkcie skusił mnie jego złoty kolor. Płatki zawierają drobinki złota, więc barwa po prostu nie mogła być inna ;) Same płatki są idealnie nasączone, ale płyn z nich nie ścieka. Przez 20 minut chłodzą moją skórę idealnie. Po zdjęciu płatków, efekty może nie są widoczne gołym okiem w tempie natychmiastowym, ale po pewnym czasie dostrzegłam, że moje cienie pod oczami stały się znacznie mniej widoczne. Skóra jest za to świetnie nawilżona i wygładzona - od razu. 

WHITE-COMPRESS, HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY, ROZJAŚNIAJĄCE CIENIE I SIŃCE




Dla mnie idealne, chociaż nie spodziewałam się po nich spektakularnego działania. Tak jak poprzednie płatki, te są równie dobrze nasączone, nie suche, nie ociekające płynem. Mają też odpowiednią grubość i nie drą się podczas aplikacji. Płatki White-Compress rozgromią cienie i sińce pod oczami, a uzyskany efekt utrzymuje się przez długi czas. Idealne do zastosowania po zarwanej nocy, kiedy nie chcemy straszyć ludzi swym wyglądem ;) Nawilżają mocno, więc pewnie powrócę do tych płatków niebawem. 

WINE - THERAPY, HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY NA BAZIE EKSTRAKTU Z CZERWONEGO WINA




I ekstrakt z czerwonego wina miałby mi pomóc w jakikolwiek sposób? Jak najbardziej! Płatki Wine-Therapy bardzo polubiłam, bo są naprawdę skuteczne. Cieniutkie, ale jakże solidne i pięknie nasączone odżywczym preparatem. Zapewniają milutkie uczucie chłodu przez całe 20 min. Nie pozostawiają lepkiej, nieprzyjemnej warstwy. Ładnie nawilżają i wygładzają suchą, zmęczoną skórę. O dziwo działają też na zmarszczki! Po tych płatkach zostają nieco spłycone, a z pewnością stają się mniej widoczne. Myślę, że przy systematycznym stosowaniu tego produktu, można osiągnąć fenomenalne efekty, jeśli chodzi o pielęgnację przeciwzmarszczkową. 

A wy lubicie takie płatki pod oczy? Zachęcam do zaglądania na stronę Efektimy i ich FB tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger