czwartek, 5 października 2017

Klamry do włosów LinziClip

Jako posiadaczka włosów grubych, gęstych i trudnych do ujarzmienia, mam odwieczny problem z idealnym związaniem pasm. Tradycyjne kucyki, omotane najzwyklejszą gumką już mi się znudziły, więc poszukiwałam od jakiegoś czasu ciekawych, niebanalnych gadżetów, które pozwoliłyby mi upiąć włosy jak należy. I tak trafiłam na klamry LiniziClip. Dystrybutorem marki w naszym kraju jest firma DLM


Klamry nie są dla mnie nowością, ale te od LiniziClip zachwycają solidnością i wzornictwem. W stacjonarnych sklepach w mojej miejscowości, nie widziałam tak uroczych spineczek do włosów. Myślę, że każda z kobiet znajdzie coś dla siebie. Ja miałam okazję przetestować dwa rodzaje klamerek: dużą i trzy małe.



LiniziClip sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Ten większy znakomicie zbiera moje gęste włosy w tradycyjny koński ogon. Żadne pasmo nie ma prawa wysunąć się z upięcia! Mniejsze sprawdzają się świetnie do ujarzmiania tzw. baby hair, odstających kosmyków itp. 

LiniziClip, tak jak wspominałam, charakteryzuje solidne wykonanie. Klamry z pewnością nie zniszczą się po jednokrotnym użyciu. Łatwo zbierają włosy, nie zsuwają się podczas wykonywania normalnych czynności, potrząsania głową itp. Sprawdzą się na treningu, spacerze, przy domowych pracach, albo w ramach urozmaicenia wyjściowej fryzury.



Klamerek jeszcze nie zniszczyłam, co w moim przypadku mogę zaliczyć do ogromnego sukcesu. Nie pourywałam ząbków, nie zgubiłam sprężynek mocujących. Przetrwają ze mną jeszcze jakiś czas. No chyba, że zgubię je w inny sposób. Na sto procent nie spadną mi z włosów, bo siedzą na swoim miejscu bez zarzutu ;) 



Spineczki nie odkształcają włosów jak zwykłe gumki, nie wyrywają garści pasm, co strasznie mnie denerwuje w przypadku innych gadżetów do upięcia fryzury. Bardzo polubiłam te maleństwa i zamierzam kupić sobie kolejne. Kolekcja LiniziClip należy do bogatych, więc jest w czym wybierać. Większe kupicie w Rossmannie za ok. 14 zł. To nieduży wydatek, a jaka wygoda dla osób, które mają niesforne, trudnej do ujarzmienia włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger