wtorek, 19 września 2017

Dwie maseczki Multi BioMask

Jeśli jesteście fankami różnego rodzaju maseczek, to ten wpis będzie dla was idealną lekturą. Dziś chciałam wam zaprezentować dwie maseczki Multi BioMask od firmy Maurisse. Bardzo się z nimi polubiłam i oczywiście już zrobiłam zapas tych przyjemniaczków. 

 Multibiomask







Od producenta/Sposób użycia:



Skład:


Pojemność: 2 x 4 ml
Cena: ok. 3 zł
Moja opinia: 
Wielką fanką maseczek w saszetkach nie jestem, o czym wam wielokrotnie wspominałam. Mam później problem z tymi niewykorzystanymi resztkami, gdzie je podziać, jak zabezpieczyć itp. W konsekwencji wszystko później ląduje w koszu. Na szczęście z maskami Multi BioMask sprawa wygląda zupełnie inaczej. Stosuję dwie równocześnie, albo decyduje się na jedną. Tak, z tymi produktami mogę tak postąpić. W dodatku zawartość saszetki da się wykorzystać za jednym zamachem. Super!

W pierwszej kolejności zabrałam się za testy maseczki nawilżającej i oczyszczającej. Zastosowałam je równocześnie, bo moja skóra w sumie zawsze jest taka jakaś niezdecydowana ;) Kosmetyk ma przyjemną, gęstą konsystencję, nie spływa z twarzy. Mogę go precyzyjnie rozprowadzić na każdym obszarze twarzy. Pachnie całkiem nieźle, chociaż oczywiście, to nie jest mój ulubiony zapach ;)
Maska ładnie oczyszcza i wygładza cerę. Uwalnia ją z zanieczyszczeń, pozostawia idealnie nawilżoną, odświeżoną i promienną. Najlepsze efekty uzyskacie w momencie, gdy będziecie regularne w stosowaniu kosmetyku.



Od producenta/Sposób użycia:



Skład: 


Pojemność: 2 x 4 ml
Cena: ok. 3 zł
Moja opinia:
To kolejna maska, którą zastosowałam jako całość. Akurat moja buzia potrzebowała złagodzenia. Tak to bywa, gdy człowiek nie myśli o tym, co w danej chwili robi. Nabawiłam się zaczerwienień w okolicach nosa i policzków. O dziwo maska mi pomogła! Szybko zlikwidowała niekorzystne zmiany, uspokoiła skórę, solidnie ją nawilżyła i odżywiła. Dodatkowo, zadziałała też oczyszczająco. Po użyciu produktu, byłam zachwycona stanem mojej cery. Szybko więc kupiłam kolejne dwa opakowania. Żeby nie zabrakło :)

A wy lubicie takie maseczki? Testowałyście już produkty Multi BioMask? Dajcie koniecznie znać w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger