sobota, 2 września 2017

Oczyszczająca woda micelarna Biotaniqe

Witajcie! Lato zmierza ku końcowi, ale wysokie temperatury nie odpuszczają. Nie lubię takich upałów. Zdecydowanie lepiej czuje się podczas chłodniejszych dni. Cóż, nie ja odpowiadam za zmiany pogody ;) Mogę tylko odpowiednio dbać o swoje ciało, by jakoś przetrwało ten niekorzystny dla mnie czas. Dziś chciałam wam zaprezentować pewien kosmetyk, który wasza skóra z pewnością polubi. O każdej porze roku!

 BIOTANIQE Dermoskin Expert



Od producenta:

Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 13 zł
Moja opinia: 
Nigdy wcześniej nie testowałam kosmetyków Biotaniqe, ale na szczęście zyskałam taką możliwość. Za jakiś czas pokażę wam inne produkty tej marki, ale dziś skupię się tylko na wodzie.

 Jakieś dwa lata do tyłu, do mycia twarzy, używałam tylko siarkowego mydła. Skutki mojego postępowania były opłakane. Przesuszona skóra i jednocześnie spory nalot niespodzianek w postaci krostek. Po jakimś czasie zakochałam się we wszelakiego rodzaju micelach. To było dobre wyjście, a ten typ kosmetyku wprowadzony do pielęgnacji mojej twarzy, uspokoił nieco cerę. Dziś muszę wam przedstawić kolejny, genialny produkt do oczyszczania buzi.

Woda micelarna Biotaniqe mieści się w niewielkiej, nieco pękatej buteleczce w przepięknym kolorze. Na etykiecie znajdziemy wszystkie informacje dotyczące kosmetyku. Z dozowaniem produktu nie ma żadnego problemu. Przez odpowiednich rozmiarów dziurkę, wydobywa się odpowiednia ilość wody. Konsystencja kosmetyku jest chyba oczywista ;) Zapach? Fantastyczny! Bardzo świeży, orzeźwiający i kwiatowy. 


Wody używam dwa razy dziennie i póki co, jestem zadowolona z jej działania. Produkt przypadł do gustu mojej skórze. Zapewnia idealne oczyszczenie, daje uczucie komfortu. Woda nie pozostawia tłustej warstwy, wspaniale tonizuje cerę i przygotowuje ją do nałożenia np. kremu. Zauważyłam, że kosmetyk ma również działanie łagodzące. Sprawdzi się więc idealnie, jako produkt myjący, po wakacyjnych szaleństwach na słońcu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger