wtorek, 4 lipca 2017

VITA-C perfekcyjny krem na noc

Nie raz i nie dwa wspominałam wam o kosmetykach od Dermo Future. Uwielbiam ich produkty, a ostatnio mogłam poznać kolejną nowość z asortymentu marki. Akurat kończył mi się krem na noc... Znalazłam skuteczny zamiennik testowanego wcześniej kosmetyku. O wiele lepszy co najważniejsze! 

 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 12 ml
Cena: 13.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Takiej nowości to ja się zupełnie nie spodziewałam. Może nie zaskoczył mnie sam kosmetyk, a jego opakowanie. Nigdy wcześniej, albo nie przypominam sobie, bym stosowała krem zapakowany w takie opakowanie. To niewielka saszetka. Coś na podobieństwo maseczek do twarzy. 

Producent jednak pomyślał i o naszej wygodzie. Na szczycie saszetki znajdziemy odpowiedni dozownik. Dlatego aplikacja kremu należy do łatwych i przyjemnych. Pozostałe resztki nie zasychają, lecz są przechowywane w odpowiednich warunkach. Wszystko przed użyciem jest świetnie zabezpieczone. Mam więc pewność, że do mojego produktu nikt wcześniej nie zaglądał. Duży plus ma u mnie pojemność saszetki. 12 mililitrów to taka ilość kosmetyku, która pozwala na dokładne poznanie produktu, a jednocześnie nie ma szans się znudzić.  


Krem pachnie bardzo delikatnie. Nie kłóci się w związku z tym z innymi kosmetykami. Podczas nocnej pielęgnacji twarzy, często, a właściwie prawie zawsze, nie mam ochoty na mocno naperfumowane specyfiki. Krem posiada leciutką, przyjemną konsystencję. Szybko się wchłania, a na skórze pozostawia delikatną, ochronną warstewkę. To jednak nie tłusty, lepki i nieprzyjemny film.


Krem odpowiednio nawilża i odżywia skórę. Faktycznie nadaje jej zdrowego kolorytu, blasku i świeżości. Już po pierwszym jego użyciu widać piorunujące efekty. Sama nie mam większych problemów z pokaźnymi przebarwieniami, jednak coś tam niepokojącego na swojej twarzy dostrzegłam. Dlatego sięgnęłam po tę nowość od Dermo Future. Kusił mnie także krem ze śluzem ślimaka, ale myślę, że i na niego przyjdzie jeszcze czas. Póki co, wykorzystuje ten z witaminą C. Jestem zadowolona.  

Kosmetyk otrzymałam w ramach akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody"

 FB_IMG_1441630671752.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger