poniedziałek, 24 lipca 2017

Kawa od Coffee Style

Należę do osób, które bez kawy nie wyobrażają sobie dnia. Zazwyczaj wypijam dwie filiżanki dziennie i to mi w zupełności wystarcza. Lubię jednak testować nowe kawy i nie przywiązuje się do konkretnej marki produktów.Ostatnio odkryłam kawy od palarni Coffee Style. Ziarniste czyli takie, jakie lubię najbardziej. Nie przepadam za rozpuszczalnymi, chociaż taką też wypijam. Niemniej, najlepiej podchodzi mi kawka w ziarenkach. Pozytywnie zaskoczyła mnie palarnia Coffee Style. Ich wyroby są dopracowane w każdym calu. Podejście do klienta, obsługa - na piątkę z plusem.

Palarnia Kawy - Kawa do biura i gastronomii - Ekspresy do kawy

Dostałam trzy paczuszki kawy o pojemności 100 g. Produkty są zapakowane idealnie, więc mam też stuprocentową pewność, że do wnętrza mojego opakowania nikt nie zaglądał. 




W pierwszej kolejności przetestowałam...

* Verona Style



Skład prezentuje się zachęcająco. Po zaparzeniu wyczułam przepiękny, mocny, a jednocześnie intrygujący aromat. Jeśli chodzi o smak, to byłam nim bardzo zaskoczona. Przy pierwszym spróbowaniu wyczułam dokładnie nuty owocowo - orzechowe. Coś nowego, coś innego.

Następnie spróbowałam kawy...



Tutaj mamy już oczywiście inny skład. 80% arabiki i 20% robusty - ciekawa kompozycja. Aromat równie mocny i troszkę tajemniczy ;) Smak przypadł mi do gustu. Jest zdecydowanie bardziej kwaskowy, ale również z owocową nutą. 

I ostatnia...

* Modena Style



Kawa pachnie po prostu bosko. Aromat pobudza, motywuje i zachęca do działania. Najlepiej smakuje rankiem, kiedy potrzebujemy solidnego kopa na stuprocentowe obudzenie. W składzie produktu mamy robustę i arabicę. Całość smakuje wybornie. Nuty orzecha i kwaskowatość borówki, mają tutaj coś do powiedzenia. Kawa jest przepyszna!


Wszystkie trzy produkty przypadły mi do gustu. Kawa mieli się bezproblemowo, chociaż mój młynek przeżył sporo. Po zaparzeniu, każda smakuje niesamowicie. W ofercie firmy znajdziecie jeszcze ekspresy i młynki, także jest w czym wybierać. Coffee Style to raj dla miłośników kawy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger