niedziela, 16 lipca 2017

Maska nawilżająca do włosów grubych od Wella Professionals

Obiecałam wam recenzję nawilżającej maski, uzupełnienia szamponu, który pokazywałam tutaj i słowa oczywiście dotrzymuję. Po raz kolejny, zachwycam się nowością dostępną w sklepie internetowym e-fryzjernia.pl Nie jestem jakąś wielką fanką marki Wella, ale ta seria zrobiła na mnie piorunujące wrażenie. Nie spodziewałam się nawet, iż będzie tak skuteczna!

 


Od producenta:



Pojemność: 150 ml
Cena: 25.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Z góry was przepraszam za brak zdjęcia składu kosmetyku, ale był on zamieszczony nie na opakowaniu, a na takiej zwykłej naklejce, która po zmoczeniu wodą, oczywiście odpłynęła w siną dal. Mam więc nadzieję, że same gdzieś odszukacie całą listę. 

A tak pomijając już brak naklejki ze składem, patrząc tylko na opakowanie, można być wyłącznie zadowolonym. Słoiczek jest malutki! Zawiera tylko 150 ml kosmetyku, co uwaga... mnie uszczęśliwiło. Tak, to może się wydawać nieco dziwne. Ja należę do osób, które chętnie testują różne specyfiki do włosów, a odżywki czy maseczki w dużych opakowaniach, nie potrafię wykorzystać w całości. Wiecie, te inne nowości, czekające na swoją kolej kuszą niemiłosiernie ;) W tym przypadku nie muszę się martwić resztkami bo wiem, że wszystko wykorzystam w stu procentach. Sam słoiczek jest leciutki i poręczny. 
 


Maska zachwyca konsystencją. Na moich dość długich, niesfornych włosach, daje się rozprowadzić bez żadnego problemu. Nie spływa z pasm - to najważniejsze. Pachnie mocniej niż szampon z tej samej serii. Zapach przypomina mi o profesjonalnym charakterze kosmetyku. Długo się utrzymuje pod niezmienioną postacią. 

To maleństwo sprawdziło się u mnie fantastycznie. Włosy już po pierwszym użyciu maski zyskały niesamowity blask i gładkość. Nie były jednak oklapnięte, obciążone, a ładnie odbite od skóry głowy i solidnie nawilżone aż po same końce. Dalsze stosowanie kosmetyku przyniosło kolejne korzyści. Czupryna nie sprawia żadnych kłopotów podczas ujarzmiania, włosy się fajnie rozczesują, są sypkie i delikatne. Nawet końcówki przestały grymasić ;) Kto szuka skutecznej maski do włosów kapryśnych, ten w tej od Wella Professionals, powinien upatrywać swojego ulubieńca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger