środa, 3 sierpnia 2016

Lakier do paznokci Flip - Flop

Producenci lakierów do paznokci, prześcigają się w tworzeniu wymyślnych kolorów i uzyskiwaniu ciekawych efektów na pazurkach. Zobaczcie czy lakier od AllePaznokcie.pl jest w stanie zaspokoić wasze wymagania co do tego typu produktów, i oczywiście czy zjawisko odbicia światła za jego sprawą, przypadnie wam do gustu.







Od producenta:
Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padającego światła. Bardzo atrakcyjny i łatwy do osiągnięcia efekt zmiany kolorów dostępny jest zaraz po pomalowaniu płytki paznokcia. Doskonale sprawdza się na naturalnej płytce, jak również na żelu czy akrylu. Produkt cechuje wysoka jakość, perfekcyjna konsystencja i doskonała przyczepność.
Pojemność: 15 ml
Cena: 19.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zdjęcia nie są w stanie oddać całej urody lakieru. Może w buteleczce nie wygląda oszałamiająco, ale na pazurkach tworzy magiczny efekt. 


Uważam, iż Flip - Flop nie jest lakierem codziennym. Od czasu do czasu można zaszaleć, ale wiecie, przykładowo do pracy to już nie bardzo wypada :) Ok, powróćmy do samego lakieru. Pędzelek odpowiedni do konsystencji, żadne włoski nie odstają i co najważniejsze, nie odpadają podczas malowania. Emalia sprawnie i szybko rozprowadza się na płytkach, pozostawiając idealnie płaską powierzchnię bez grudek! Wyobraźcie sobie, że nawet zapach produktu nie jest uciążliwy. Lakier Flip - Flop nieźle kryje już po nałożeniu pierwszej warstwy, ale wiadomo, jeśli chcemy uzyskać zadowalający efekt, potrzebujemy dwóch kryć. Po takim dwukrotnym malowaniu nie znajdziemy na paznokciach smug. Lakier szybko schnie. Tak szczerze, to tego typu emalia jest dla mnie zupełną nowością, w związku z tym nie wiedziałam co mnie czeka ;) Jeśli chodzi o trwałość, to przez dwa dni możemy cieszyć się idealnymi, kameleonowymi paznokciami. W dniu trzecim pojawiają się wytarcia na końcach. Długo? Jak dla mnie tak, ponieważ przeważnie w trzecim dniu zmywam każdy lakier. Flip - Flop polubiłam za ten ciekawy efekt wizualny, praktycznie unikalny w gronie moich koleżanek. Na imprezę, wypad ze znajomymi i ot tak, dla kaprysu... Mam nadzieję, że Flip - Flop skradnie serca każdej z was :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger