czwartek, 4 sierpnia 2016

Damski zegarek z makaronikami.

Jestem wielką fanką zegarków na rękę. W sumie bez takiej ozdoby czuję się tak, jakby zabrakło mi ważnej części stroju :) Nie ruszam się z domu bez zegarka, a i podczas domowej krzątaniny warto trzymać rękę na pulsie, aby wyrobić się ze wszystkimi, zaplanowanymi wcześniej pracami. Nie ukrywam, że kilka sztuk zegarków totalnie mnie zawiodło. Działały dosłownie przez chwilę, a pasek rwał się na potęgę. Mam nadzieję, że z zegarkiem od ShipGratis.eu będzie inaczej.

http://shipgratis.eu/




Materiał: metal, skóra PUKolor: biały, zielony, czarny, różowy, beżowy
Średnica tarczy: 3,8 cm
Długość paska: 24 cm
Szerokość paska: 1,8 cm
Cena: 23.84 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zegarek miał do przebycia długą drogę, więc obawiałam się nieco w jakim stanie do mnie dotrze. Wiadomo, że z doręczycielami bywa dziś różnie. Na szczęście produkt był świetnie zapakowany. Sama nie mogłam się do niego dobrać, także żaden element nie uległ uszkodzeniu. Jeśli macie jakieś obawy, jeśli chodzi o zamawianie konkretnych produktów z tak daleka, to w tym przypadku są one zupełnie bezpodstawne. 
Zdecydowałam się na różowy kolor paska, który na stronie wydawał się być nieco intensywniejszy. W rzeczywistości jest to raczej pastelowa barwa, aczkolwiek też przypadła mi do gustu. Myślałam jeszcze nad białym, ale w końcu zadecydowałam, iż róż będzie pasował na letnią porę :)



Na tarczy zegarka, wielbicielki słodkości znajdą coś, co z pewnością wprowadzi je w doskonały humor :) Wizerunek makaroników w różnych kolorach, prezentuje się po prostu rewelacyjnie! Dla mnie to element nadający zegarkowi odrobinę szaleństwa, dziewczęcości, ale nie tandetności. Wystarczy przecież połączyć gadżet z odpowiednią stylizacją...



Na początku, miałam wrażenie, że pasek jest zbyt twardy. Jednak po chwili noszenia stał się bardzo elastyczny, miękki i nie powodujący żadnego dyskomfortu. Fajnie leży na ręce, według mnie sprawdzi się lepiej niż błyszcząca bransoletka. 



Jeśli lubicie takie ozdoby, to zachęcam was do zakupu zegarka z makaronikami. Macie w czym wybierać, ponieważ asortyment sklepu ShipGratis.eu jest bardzo bogaty. Jestem dumną posiadaczką trzeciego zegarka z tego właśnie miejsca i za każdym razem czuje się zadowolona z otrzymanego produktu. Cena zachęca do zakupu, a różne kolorki do wyszperania odpowiedniego dla siebie, czy przyjaciółki w ramach prezentu.

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger