czwartek, 11 sierpnia 2016

Delikatne mydełko do rąk i twarzy Equilibra.

W trosce o delikatną, wrażliwą skórę dziecka, firma Equilibra pomyślała o stworzeniu łagodnych, a jednocześnie skutecznych kosmetyków dla takich małych szkrabów. Znam doskonale ich produkty, mam wśród nich swoich ulubieńców. Dlatego też bez żadnych obaw podsunęłam nowość dzieciom, a i sama od czasu do czasu podkradałam im testowany kosmetyk.





Od producenta:

Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 18.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Jeśli chodzi o opakowania kosmetyków dla dzieci, to cenię sobie poręczność tubek czy buteleczek. W tym przypadku, producent zaserwował nam rewelacyjne opakowanie, które sprawdza się w każdej sytuacji. Odpowiednio wyprofilowana butelka, została wyposażona w solidną pompkę z łatwym zamknięciem i otwarciem. Jeden ruch dłoni wystarczy, by zaaplikować odpowiednią ilość kosmetyku, potrzebną do jednokrotnego zużycia. Nie toleruję marnowania produktów myjących, więc udogodnienie tego typu przyjęłam z wielką radością. Dodatkowo, starsze dzieci mogą samodzielnie używać mydła. 



Jestem zachwycona konsystencją mydła od Equilibra. Nie spływa z dłoni i ciała, dobrze się pieni, bezproblemowo spłukuje. Moje dzieci ochoczo zabrały się za tworzenie wielkiej piany, więc chyba ta zaleta produktu została odpowiednio doceniona :) Zapach kosmetyku również nie rozczarował... Jest bardzo delikatny, nieco pudrowy, ale w całej kompozycji aromatycznej wyczuwam nutki aloesowe. 


Mydło moje dzieci używały i nadal używają kilka razy w ciągu dnia. Myją nim buzie, rączki. Kosmetyk nie szczypie w oczy, co je bardzo ucieszyło, a także zachęciło do systematycznego dbania o higienę :)
Kosmetyk znakomicie oczyszcza skórę, odpowiednio nawilża, a nie wysusza. Dba o jej gładkość, miękkość, a przede wszystkim nie "katuje" chemicznymi dodatkami. Mydło zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego, więc dla mnie ma to decydujący wpływ na wybór produktu spośród innych. 
Kosmetyk jest bardzo wydajny, nie podrażnia skóry moich dzieci, także z pewnością zakupimy kolejne opakowanie tak fantastycznego mydła.


1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger