czwartek, 11 sierpnia 2016

Holograficzny lakier od AllePaznokcie

Polowałam na to błyszczące cudo bardzo długo. Kiedy otrzymałam możliwość wyboru dowolnych produktów do stylizacji paznokci u AllePaznokcie.pl, nie namyślałam się ani chwili. Holograficzny lakier szybko trafił na listę i błyskawicznie znalazł się na mych pazurkach. Po co czekać na dogodniejszą chwilę do wypróbowania:)







Pojemność: 15 ml
Cena: 19.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:



Moje zdjęcia nie są w stanie oddać całej urody tego lakieru. Mówię wam, że w promieniach słoneczka wszystko wygląda na paznokciach fantastycznie! Lakier już w buteleczce wzbudza pozytywne emocje i sądzę, że chyba każda z nas zwróciłaby na niego uwagę. Pojemność 15 ml jest dla mnie w zupełności satysfakcjonująca, taka akuratna. Pędzelek nie wyróżnia się niczym szczególnym, ważne że odstających włosków utrudniających malowanie na nim nie znajdziecie. We wnętrzu butelki, umieszczono kuleczkę mieszającą emalię. Lakier jest dosyć rzadki, także gdy będziemy nieuważne, możemy pociapać troszkę skórki. Ja się jakoś wprawiłam i większych kłopotów z tym nie miałam. Dwie warstwy są w stanie idealnie pokryć płytki bez prześwitów. Miliardy drobinek mienią się niczym tęcza, zdradzę wam, że złapałam się na częstym machaniu łapkami pod światło by podziwiać efekt ;) Lakier wcale nie smuży, szybko się nakłada i schnie błyskawicznie. Dwie warstwy czy nawet trzy, nie są dla niego problemem. Co do trwałości, to trzy dni murowane. W czwartym widać delikatne wytarcia, ale emalia nie odpada od paznokcia płatami. Z holograficznego lakieru jestem niezmiernie zadowolona i cieszę się, że go wybrałam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger