środa, 16 września 2015

Cykoriada - napój dla małych i dużych.

Stopniowo staram się ograniczyć picie kawy, ale do osiągnięcia osobistego sukcesu droga daleka. Do menu wprowadziłam natomiast napój, który stanowi idealny substytut czarnego naparu bogatego w dużą dawkę kofeiny. Cykoriada posmakowała nie tylko mnie, bo i dzieci z wielką przyjemnością kosztują taką nowość...


CYKORIADA - unikalny napój rozpuszczalny, łączący wyszukany smak oraz bogactwo wartości odżywczych. Głównym składnikiem jest ekstrakt z korzenia cykorii. Stanowi źródło cennego błonnika oraz inuliny, która jest naturalnym prebiotykiem. Starannie dobrane dodatki do ekstraktu z korzenia cykorii zwiększają jego właściwości oraz urozmaicają walory smakowe.
CYKORIADA nie zawiera kofeiny, jest więc na­po­jem, po który może sięgnąć każdy, także ko­bie­ty cię­żar­ne, kar­mią­ce, osoby starsze czy dzie­ci. Jest szcze­gól­nie po­le­ca­na oso­bom, które z uwagi na stan zdro­wia powinny unikać kawy na­tu­ral­nej: cukrzykom, oso­bom z wy­so­kim ci­śnie­niem, pro­ble­ma­mi z ner­ka­mi, je­li­ta­mi, wą­tro­bą. Nie draż­ni ukła­du po­kar­mo­we­go, mogą więc ją spo­ży­wać osoby cier­pią­ce na do­le­gli­wo­ści żo­łąd­ko­we, za­bu­rze­nia tra­wie­nia. Jest też do­sko­na­łym do­dat­kiem do diety od­chu­dza­ją­cej.

Do testów otrzymałam dwa produkty, jednak dziś opowiem wam tylko o jednym. 





Skład: zagęszczony ekstrakt z korzenia cykorii
Waga: 200 g
Cena: 8.30 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
W takim zwykłym słoiczku znajduje się cykoriada klasyczna w formie płynnej. Bezproblemowo rozpuszcza się w wodzie czy mleku. Może wygląda nieco przerażająco za sprawą swego diabelskiego koloru, jednak pierwsze wrażenie często bywa mylące. Tak też było i w tym przypadku. Cykoriada nie ma w sobie grama złych naleciałości. Ba! Wpływa pozytywnie na nasz organizm, więc nie ma co narzekać i przestraszać barwą produktu :) Cykoriada przyjemnie pachnie, a smakuje... bardzo podobnie do kawy rozpuszczalnej. Jednak to chyba jedyna cecha łącząca obydwa napoje. Cykoriada jest o niebo zdrowsza! Nie zawiera kofeiny, także spokojnie można ją podać osobom w przypadku których, ten składnik należy do grupy zabronionych. Kobiety w ciąży, dzieci, osoby starsze - pijcie Cykoriadę śmiało.
Produkt nie powoduje skutków ubocznych jeśli chodzi o układ pokarmowy. Pijąc zwykłą kawę bywało u mnie różnie, ale gdy do akcji wkroczyła Cykoriada mówię już o pełnym spokoju. Smakuje wybornie zarówno na ciepło jak i na zimno. Gorąco polecam ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger