niedziela, 2 listopada 2014

Ziołowy tonik do cery tłustej.

Oczyszczanie cery stanowi podstawę codziennej pielęgnacji. Jako posiadaczka skóry skłonnej do powstawania niedoskonałości, używam specjalnego toniku od Fitomed. Stosuję go już jakiś czas i muszę przyznać, że naprawdę radzi sobie świetnie. Ogólnie toniki lubiły wysuszać mi twarz, co w moim przypadku wbrew pozorom korzystne nie jest... Ten ziołowy jest inny.


TONIK ZIOŁOWY OCZYSZCZAJĄCY DO CERY TŁUSTEJ (SZAŁWIA LEKARSKA)




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 10 zł
Moja opinia:
Jak to bywa z kosmetykami Fitomed, opakowanie toniku należy do bardzo minimalistycznych. Mnie się akurat taka forma oprawy zewnętrznej produktu naprawdę podoba. Zważywszy na to, że buteleczka pewnie leży w dłoni i zawiera odpowiedni dozownik. Oczywiście przy wylewaniu płynu, trzeba mieć oczy szeroko otwarte :) Po co niepotrzebnie marnować tak cenną zawartość. 


Tonik o ciekawym, herbacianym kolorze, posiada lekko ziołowy, wręcz mydlany i bardzo delikatny zapach. Podczas użytkowania kosmetyku jest praktycznie niewyczuwalny, ale dla czepliwych wszystko nabiera większego znaczenia :)
Tonik przy codziennym stosowaniu nie wysusza skóry, w związku z tym mogę z nim korzystnie współpracować. Dobrze oczyszcza, odświeża cerę, a najważniejsze nie traktuje mnie lepką warstwą jako pozostałością po działaniu. Ziołowe cudo łagodzi nawet podrażnienia, chociaż nie zauważyłam by zwężał pory. Akurat z moimi mało który kosmetyk sobie radzi, także nawet nie oczekiwałam "ochów i achów". Tonik Fitomed polubiłam jednak bezgranicznie za odpowiedni skład, delikatność w działaniu, a i niska cena miała nie mniejsze znaczenie. Minus stanowi kiepska dostępność kosmetyku, mówię tutaj o swej miejscowości... Mam nadzieję iż u was pod tym względem jest znacznie lepiej. 

Sponsorem recenzji jest www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed


Pamiętacie o konkursie

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger